Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LiveView remote

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LiveView remote

Hallo,
    Ik wil graag mijn dslr vanop ca 10 meter afstand kunnen contoleren.
    Het liefst zou ik dat vanaf mijn ipad doen, maar dat kan alleen maar met tussenkomst van een pc en met wifi.
    Dus zoek ik naar een alternatief. Het zou 'wired' kunnen met een labtop (bijv. Met controlmynikon), maar dat is een gedoe met lange usb kabels en een gesleep met labtop. Dus toen kwam ik bij die liveview remotes uit van bijvoorbeeld hahnel of gigtube. Ik vermoed echter dat je daarmee niet het focuspunt kunt veranderen. Of wel? Heeft iemand ervaring met zo'n apparaat?

Of heeft iemand nog andere suggesties?
    Rob

Re: LiveView remote

Oorspronkelijk geplaatst door butterfly Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik wil graag mijn dslr vanop ca 10 meter afstand kunnen contoleren.
    Het liefst zou ik dat vanaf mijn ipad doen, maar dat kan alleen maar met tussenkomst van een pc en met wifi.
    Dus zoek ik naar een alternatief. Het zou 'wired' kunnen met een labtop (bijv. Met controlmynikon), maar dat is een gedoe met lange usb kabels en een gesleep met labtop. Dus toen kwam ik bij die liveview remotes uit van bijvoorbeeld hahnel of gigtube. Ik vermoed echter dat je daarmee niet het focuspunt kunt veranderen. Of wel? Heeft iemand ervaring met zo'n apparaat?

Of heeft iemand nog andere suggesties?
    Rob
    Ik heb zo'n gigtube van aputure , maar heb het nog niet volledig uitgetest.
    Groeten , VDSDigit@l

Comment

Re: LiveView remote

Ok, zou je die misschien eens uit willen proberen, met name of je er mee scherp kan stellen, of je het AF punt kunt veranderen. Zit er bijv. Een klein joystickje op?

Comment

Working...
      X