Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overzetring

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Overzetring

Mijn pa heeft een AE 1 body van canon met lenzen maar ik heb een 350d body van canon.

Weet er iemand of er overzetringen bestaan om zijn lenzen om mijn body te krijgen?

Alvast bedankt x

Re: Overzetring

Ja, hoor, oa hier Ik had er eentje, maar ik heb hem samen met de objectieven en de AE-1 cadeau gedaan aan een student fotografie...was blijkbaar in een gulle bui
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
      Ja, hoor, oa hier Ik had er eentje, maar ik heb hem samen met de objectieven en de AE-1 cadeau gedaan aan een student fotografie...was blijkbaar in een gulle bui
      Ok, bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
        ik heb ondertussen op verschillende fora tegengekomen dat de kwaliteit bij overzetting FD-EOS veel minder is,.. kunt u dit staven?

Comment

Dat klopt, want er zit glas in om op oneindig te kunnen focussen. Als je er één hebt zonder glas kun je niet op oneindig focussen en is het eigenlijk een dunne tussenring.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik zou der niet echt geld aan uitgeven , maar me concentreren op EF lenzen, en dan bedoel ik zeker alleen EF lenzen en geen EFs, de reden is dat je de investering dan ook kan meenemen naar een full-frame body !

MVG, Jeff C.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Dat klopt, want er zit glas in om op oneindig te kunnen focussen. Als je er één hebt zonder glas kun je niet op oneindig focussen en is het eigenlijk een dunne tussenring.
              dit is oa de reden dat praktisch alles weg is, ik heb enkel een paar lichtsterke primes gehouden om omgekeerd te gebruiken voor macrofotografie. Het waren indertijd prachtobjectieven die ook een smak geld gekost hebben, maar dat was indertijd, hé.

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Ik zou der niet echt geld aan uitgeven , maar me concentreren op EF lenzen, en dan bedoel ik zeker alleen EF lenzen en geen EFs, de reden is dat je de investering dan ook kan meenemen naar een full-frame body !

MVG, Jeff C.
              Hier ben ik grosso modo mee akkoord , maar als je wat breder wil gaan moet je, als je een crop hebt zoals in mijn geval de 60D, toch naar EF-S gaan oa de 10-22. Voor de rest heb ik idd allemaal EF glas.
              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Working...
              X