Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon fliters

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikon fliters

Hallo,ik zou een flitser willen kopen maar twijfel tussen de 700 en 900(nu er nog op enkele plaatsen te vinden zijn).Niet voor de prijs maar voor het gebruik van de flitser.Zijn ze beiden even gebruiksvriendelijk of ligt het moeilijker bij de 900.Of is de 700 zoveel minder dat deze eigenlijk geen optie is.Mvg Deproost h

Re: nikon fliters

beiden zijn goed! verschil zit hem in meer licht op full power!
    en in de CLS sturing, die is uitgebreider op de sb900

sb700 kan iets beter overweg met de "zelfgegenereerde warmte" (het zwakke punt van de sb900 ->sb910 is stukken beter)
    nikon stuff

Comment

Als je twijfelt welke je moet nemen, zal de 700 ruimschoots voldoen. Die is in gebruik even gebruiksvriendelijk als de 900. De voordelen die de 900 biedt zijn minimaal bij gewoon gebruik. Kwa draadloze aansturing heb je iets meer opties, de 900 is iets krachtiger (wat voor 99.99% van de flitsfoto's niet echt uitmaakt), maar de temperatuursensor van de 700 is beter.

Het is bij aankoop van een sb 700, in tegenstelling tot de sb 400, echt niet zo dat je later het gevoel zal willen krijgen te willen upgraden naar een 900. De voordelen van een 900 beginnen pas te spelen als je met meerdere flitsers begint te spelen. Ben je dat van plan, kan je alsnog een 700 kopen en de 900 later als tweede flitser kopen.
      Last edited by Teun_2; 14 januari 2012, 20:14.

Comment

Ik twijfel ook voor een Flitser, tussen 700 en 910 twijfel ik. Ik zou er dan ook nog zo een softbox bij willen. Maar vind het niet direct. Is er ergens geen mooie aanbieding voor de 2?
        http://xstreamdigital.be

Comment

k heb sinds gisteren mijn Sb 700 in ontvangst genomen en hij is kwa erg gebruiksvriendelijk.
          Zal binnenkort hier veel plezier van hebben.

in de doos zit ook een voet waar je de flitser op kan zetten, er zit een wit, oranje, groen omnibounce bij.
          en een duidelijke handleiding.

Comment

Working...
          X