Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yongnuo SF-18C

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Yongnuo SF-18C

Ik zet dit hier vermits het wel deels strobisme is maar het is een accessoire.

Heeft iemand ervaring met de Yongnuo SF-18C battery pack? kost 45$ en zou blijkbaar de recycle time laag houden. Ik heb me recentelijk een YN-560 besteld en dacht om hier eens mee te experimenteren. Voor deze prijs ( tov 194euro voor de CP-E4 voor de Canon flitsen ) kan het toch geen miskoop zijn?
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Re: Yongnuo SF-18C

als het het model is voor de YN-560, zou ik dat zeker doen.

het halveert je recycle times idd veelal en je hebt de mogelijkheid om langer door te gaan zonder te moeten stoppen

Indien hier de middelen er zijn of er een bijberoep volgt, dan is de kans vrij groot dat er een serieuze investering gebeurd in YN-560 of 560-II flitsen met bijhorende battery packs en natuurlijk ook batterijen. Al zal dit laatste ook afhangen van het feit of er ook meer studiowerk zal bijzitten of niet. Indien het dit laatste ook is, kan het mss toch zijn dat ik neig naar een studio-setje en verder ga met de huidige strobist gear
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
      als het het model is voor de YN-560, zou ik dat zeker doen.

het halveert je recycle times idd veelal en je hebt de mogelijkheid om langer door te gaan zonder te moeten stoppen

Indien hier de middelen er zijn of er een bijberoep volgt, dan is de kans vrij groot dat er een serieuze investering gebeurd in YN-560 of 560-II flitsen met bijhorende battery packs en natuurlijk ook batterijen. Al zal dit laatste ook afhangen van het feit of er ook meer studiowerk zal bijzitten of niet. Indien het dit laatste ook is, kan het mss toch zijn dat ik neig naar een studio-setje en verder ga met de huidige strobist gear
      het is voor de YN-560 die ik besteld heb. Ik ben van plan eens ik mijn studies afgewerkt heb eventueel bijberoep fotografie te doen maar enkel automotive photography. Ik heb tot nu toe al een paar hele mooie resultaten gekregen met een single flash en wil nu verder experimenteren met een tweede flits. Vermits het altijd buiten is dacht ik van zo eens een pack te testen en zien of het inderdaad nut heeft. Voorlopig nooit geen problemen gehad met mijn 580EX mkII maar dat is ook omdat mijn shoots heel kort zijn, korter dan ik zou willen en ik heb er zoveel nog niet gedaan met flash. Kan dus zijn dat ik meer en meer ga eisen van mijn flitsjes en zodus enkel YN-560 flitsen zou gaan gebruiken met battery packs. Het kost al goedkoper en slecht zijn ze volgens mij niet. Spijtig genoeg deze YN-560 nog niet kunnen uitproberen op batterijduur tijdens een shoot omdat mijn lampstatief die ik ermee samen heb besteld niet op voorraad is en ze wachten tot deze er is om alles tezamen op te sturen

Ik zou gewoon nog eens willen weten hoe deze dingetjes het doen bij koud weer, warm weer, vochtig weer, ... En de bouw ervan. Want echt voor zo een prijs is dat echt wel weinig geld voor dubbel zolang strobist plezier
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

ik heb hier 5 of 6 YN-460 (-II's) waaronder ook modded bare bulbs
        Eentje heeft het begeven bij een val. Extern niks te zien maar binnen vermoedelijk ergens in de voet iets gesprongen want aan de lamp en zijn printplaats niets te zien

een 580EXII kost veel meer en kan evengoed stuk gaan bij een val

daarom kies ik ook resoluut voor die YN
        Ze doen hun werk, makkelijk in gebruik en goedkoop, as simple as that, toch voor strobist

meer hoeft dat voor mij op zich niet te zijn momenteel
        Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Working...
        X