Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit forum behandelt technische vragen rond strobisme en andere lichttechnieken.
d_oracle heeft wat tijd gespendeerd om deze vragen snel te kunnen beantwoorden. Best eens een kijkje nemen dus
waarom haal jij dit topic aan oli?
spreekt hij over het gebruik als strobist?
hij vraagt een idee tss 2 flitsers en vermoedelijk omdat hij die op zijn toestel wenst te gaan gebruiken waar je dan m.i. toch voor een TTL-compatibele flitser gaat
@TS beide flitser zullen zeker goed zijn, het hangt vooral ervan af wat jij wenst. Ook kan je gaan beslissen op basis van de specificaties zoals richtgetal, recycle time, roteerbare kop enz enz
Hands-on ervaring van de flitsers kan ik je niet geven want ik heb tot nog toe enkel een sigma DG500 super als ttl-flitser
omdat hij wilt weten of het goeie flitsen zijn, d_oracle raad ze aan en er staan volgens mij ook wat testjes tussen dus deze kan hij best ook eens lezen. Maar ok my bad alst dat niet is wat hij zoekt
waarom haal jij dit topic aan oli?
spreekt hij over het gebruik als strobist?
hij vraagt een idee tss 2 flitsers en vermoedelijk omdat hij die op zijn toestel wenst te gaan gebruiken waar je dan m.i. toch voor een TTL-compatibele flitser gaat
@TS beide flitser zullen zeker goed zijn, het hangt vooral ervan af wat jij wenst. Ook kan je gaan beslissen op basis van de specificaties zoals richtgetal, recycle time, roteerbare kop enz enz
Hands-on ervaring van de flitsers kan ik je niet geven want ik heb tot nog toe enkel een sigma DG500 super als ttl-flitser
Ik heb een tweedehands Canon 430 ex model 1 zien staan en deze zou in Perfecte staat zijn. Prijs 125 euro. Lijkt me schappelijk.
Alleszins bedankt voor de reactie (beiden)
Comment