Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon of Metz ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon of Metz ?

Ik wil mij eigenlijk de 430 van Canon aanschaffen, maar als alternatief zie ik de Metz 44.
    Iemand ervaringen met de Metz 44 af ?
    Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Re: Canon of Metz ?

kijk eens hier

d_oracle heeft wat tijd gespendeerd om deze vragen snel te kunnen beantwoorden. Best eens een kijkje nemen dus
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      kijk eens hier

d_oracle heeft wat tijd gespendeerd om deze vragen snel te kunnen beantwoorden. Best eens een kijkje nemen dus
      waarom haal jij dit topic aan oli?
      spreekt hij over het gebruik als strobist?

hij vraagt een idee tss 2 flitsers en vermoedelijk omdat hij die op zijn toestel wenst te gaan gebruiken waar je dan m.i. toch voor een TTL-compatibele flitser gaat

@TS beide flitser zullen zeker goed zijn, het hangt vooral ervan af wat jij wenst. Ook kan je gaan beslissen op basis van de specificaties zoals richtgetal, recycle time, roteerbare kop enz enz

Hands-on ervaring van de flitsers kan ik je niet geven want ik heb tot nog toe enkel een sigma DG500 super als ttl-flitser
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

omdat hij wilt weten of het goeie flitsen zijn, d_oracle raad ze aan en er staan volgens mij ook wat testjes tussen dus deze kan hij best ook eens lezen. Maar ok my bad alst dat niet is wat hij zoekt
        UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
          waarom haal jij dit topic aan oli?
          spreekt hij over het gebruik als strobist?

hij vraagt een idee tss 2 flitsers en vermoedelijk omdat hij die op zijn toestel wenst te gaan gebruiken waar je dan m.i. toch voor een TTL-compatibele flitser gaat

@TS beide flitser zullen zeker goed zijn, het hangt vooral ervan af wat jij wenst. Ook kan je gaan beslissen op basis van de specificaties zoals richtgetal, recycle time, roteerbare kop enz enz

Hands-on ervaring van de flitsers kan ik je niet geven want ik heb tot nog toe enkel een sigma DG500 super als ttl-flitser
          Ik heb een tweedehands Canon 430 ex model 1 zien staan en deze zou in Perfecte staat zijn. Prijs 125 euro. Lijkt me schappelijk.
          Alleszins bedankt voor de reactie (beiden)
          Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Working...
          X