Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manfrottos ballheads

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Manfrottos ballheads

Heeft er iemand ervaring met Manfrotto Ballheads zoals de:

054 ballhead Q5
    054 ballhead Q2

of beter doorsparen voor een markins Q3 of arca swiss Z1?

Moet max dienen voor body+grip+70-200 IS
    Last edited by TBiRD; 18 december 2011, 22:26.
    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Re: Manfrottos ballheads

Zie dat de Markins Q3 netjes geprijst staat bij cameranu.nl voor 259 euro zonder camera plate wel te verstaan

Comment

Het is een Markins Q3 met knob release geworden. Nu wachten op het pakje.

Comment

Vandaag de Markins Q3 aangekregen en kan alleen maar zeggen, wauw wat een kwaliteit en gebruiksgemak.
        Last edited by TBiRD; 21 december 2011, 16:42.

Comment

Gefeliciteerd met je aankoop. Heb je er ook meteen een hotshoe waterpasje bijgekocht?
          De markins Q3 is voorzien van een ingebouwde waterpas....maar ik vraag me af hoe je dat waterpasje nog kunt beoordelen als je je camera reeds bevestigd hebt
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Gefeliciteerd met je aankoop. Heb je er ook meteen een hotshoe waterpasje bijgekocht?
            De markins Q3 is voorzien van een ingebouwde waterpas....maar ik vraag me af hoe je dat waterpasje nog kunt beoordelen als je je camera reeds bevestigd hebt
            Heb geen extra waterpasje bijgekocht. Is idd vrij raar dat het ingebouwde waterpasje zo goed als onder je cam zit ;-) Nu ik gebruik de ingebouwde waterpas van mijn 60D als horizontale waterpas. Verticaal heb ik niet zo vaak nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
              Heb geen extra waterpasje bijgekocht. Is idd vrij raar dat het ingebouwde waterpasje zo goed als onder je cam zit ;-) Nu ik gebruik de ingebouwde waterpas van mijn 60D als horizontale waterpas. Verticaal heb ik niet zo vaak nodig.
              Verticaal werkt die 60D waterpas ook hoor...tenminste als het dezelfde is welke ook in de 7D zit.
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                Verticaal werkt die 60D waterpas ook hoor...tenminste als het dezelfde is welke ook in de 7D zit.
                I know maar tis als hij normaal staat en hij staat horizontaal level dan moet er tezelfdertijd geen verticale waterpas zijn kwestie van in alle richtingen waterpas te staan.

Comment

Working...
                X