Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijgrip voor nikon D3000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterijgrip voor nikon D3000

Hallo,

heef iemand ervaring met de grip Jenis LCD Timer Professional Battery Grip voor Nikon D3000? Werkt de scherpstelling naar behoren bij het half indrukken van de knop?
    In de specificaties spreekt men ook van AE/FE lock en AF point selector. Hier ook mijn vraag of dit werkt?

Welke grip is eventueel een beter alternatief voor mijn Nikon D3000?

Alvast dank

P

Re: Batterijgrip voor nikon D3000

de grip gaat enkel werken als je de infrarood aanzet op je d3000, maar dan werkt je gewone knop niet. Scherpstellen zal niet lukken via dit.

Wil je hem om zo meer grip te hebben of voor extra batterij, dan zijn er goedkopere grips.
    Wil je hem om verticale foto's te maken, dan moet ik je teleurstellen. Geen enkele grip die verkrijgbaar is, zal degelijk werken.

Is één van de grootste nadelen van de d3000 vind ik zelf (ik heb deze zelf ook).
    Nikon D700 ; D7000 ; Sigma 17-35 2.8-4 ; Nikon 50mm 1.8 ; Sigma 70-200 2.8

Comment

Als je de grip wil hebben voor de extra accu, dan is je broekzak een betere optie.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Bedankt voor jullie reacties. Jammer dat een degelijke grip niet bestaat voor de D3000.

P

Comment

Working...
        X