Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke betaalbare softbox of andere belichting voor modellenshoots op locatie ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke betaalbare softbox of andere belichting voor modellenshoots op locatie ?

Hallo,

Ik heb al een aantal modellenshoots gedaan maar enkel met 430 EXII.
    Heb ook zo'n wireless trigger en een witte/zwarte achtergrond.

Het enige wat ik nog niet heb is belichting, maar aangezien ik nog niet zeker weet of ik verder in modellenfotografie wil gaan, wil ik er ook niet teveel geld aan besteden om te beginnen.

1.Is dit altijd een softbox die wordt gebruikt als belichting?
    2.Zijn er die werken met electriciteit en/of voeding voor op locatie?
    3.Kan iemand enkele types opsommen of links doorgeven die niet te duur zijn, goede prijs/kwaliteit ?

Zal ook eens tweedehands zoeken om wat te besparen.
    Bedankt!

Re: Welke betaalbare softbox of andere belichting voor modellenshoots op locatie ?

je hebt toch voldoende voor op locatie lijkt me

als je natuurlijk echt wit en zwart wilt als achtergrond, zal je belichting moeten bijkopen maar je hebt niet noodzakelijk een softbox nodig, gewoon light modifiers afhankelijk van de outcome die je wenst

ik maak 75% van mijn foto's met modellen op locatie met 1 flits en een light modifier die ik aanpas aan het aanwezige licht en de outcome die ik wens. Softbox heb ik zelfs nog niet voor op locatie. Die is onderweg, alle, een octo eigenlijk

Edit: volgende week zondag zit ik normaal in oostende voor een shoot in een loungebar dus bij eventuele interesse mag je altijd assisteren
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Re: Welke betaalbare softbox of andere belichting voor modellenshoots op locatie ?

kijk eens in de sticky van het strobist forum... met een flits, een trigger, een swivel, een lichtstand en een paraplu ben je gesteld... ca. 100€
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
      X