Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

black rapid women

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• black rapid women

Voor de dames onder ons:

Heeft iemand van jullie al ervaring met deze riem? En is zoiets handig? Ik heb precies zo een beetje schrik om zoiets vast te maken met het schroefgaatje voor het statief.
    En is dat ook te doen met de batterygrip van de 5DII?
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Re: black rapid women

Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht

als die batterygrip helemaal van metaal is... bij nikon D700/D300 is dat het geval... anders zou ik het niet doen, er staat hier ergens een horror verhaal van zo'n plastieken grip die uit elkaar vloog...

persoonlijk gebruik ik echter al 4 jaar een black rapid... werkt voor mij goed.
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oei, ik weet niet of die van metaal is, hij zit wel vast met een schroef in het statiefgaatje.

Ben ik dan toch de enige gek die dat zou willen proberen?

Niemand die hier ervaring mee heeft?
      Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

Oei, ik weet niet of die van metaal is,
        kijk hier eens: click

maar ik denk dat de echte Canon grip een magnesium alloy frame heeft... dus metalen frame...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ik heb nu al een paar weken een Black Rapid women. Ik heb een snelkoppelingsplaatje van Manfrotto en heb apart een speciale BR-vijs gekocht omdat de vijs van Manfrotto niet sterk genoeg is om het gewicht van een camera te dragen.

Ik ben zeer tevreden over het systeem, alleen controleer ik elke keer of de vijs nog voldoende is aangevezen want dat durft al eens spontaan losser draaien. Met een batterijgrip heb ik geen ervaring.
          Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Voor de dames onder ons:

Heeft iemand van jullie al ervaring met deze riem? En is zoiets handig? Ik heb precies zo een beetje schrik om zoiets vast te maken met het schroefgaatje voor het statief.
            -------

ik gebruik de blackrapid RSport op mijn batterijgrip (Phottix) van de 5D MkII met kleinere teleobjectieven ( zoals bvb. 24-105) en op de statiefsteunen van mijn grotere teleobjectieven ( zoals bvb. 70-200 IS II )

uiteraard altijd wel nakijken of alles nog wel goed vast zit.
            en bij lange verplaatsingen ook wel niet het objectief met camera wild laten slingeren.
            tot nog toe geen enkel probleem vastgesteld.
            dit is een heel praktisch ding om je camera mee te nemen .

Dirk

Comment

Working...
            X