Hey
ik bezit momenteel een lampstatief van Interfit nl. de Interfit COR751. Ben ik echt ontzettend tevreden over. De Interfit heeft volgende kenmerken:
- Minimale hoogte: 90cm
- Maximale hoogte: 265cm
- Lengte ingeklapt: 77cm
- Gewicht: 1,65kg
- Draagvermogen: ±3,5kg
Nu deze kost wel 77euro.Voor een veel lagere prijs zag ik dan deze staan:
Jinbei JB-300 en de Jinbeid SJ-200
De JB-300 heeft volgende kenmerken:
- Minimale hoogte: 110cm
- Maximale hoogte: 280cm
- Gewicht: 2,4kg
- Draagvermogen: ±7kg
De Jinbei SJ-200 heeft volgende kenmerken:
- Minimale hoogte: 78cm
- Maximale hoogte: 180cm
- Draagvermogen: ±3kg
Het draagvermogen moet voor mij echt niet hoog zijn vermits er nu enkel een paraplu en een speeldlite op komt. Nu vroeg ik me af waarom de JB-300 (51euro) en de SJ-200 (25euro) maar zo weinig kosten en toch bijna dezelfde karakteristieken hebben als die van Interfit? Zijn ze slechter, zijn ze minder stabiel? Is het veilig een van beide te kopen naargelang de lengtes die ik nodig heb? Ik moet zeker nooit over de 2m mijn flits plaatsen dus daar ligt alvast geen probleem, en de minimale hoogte hou ik liefst zo laag mogelijk. Iemand ervaringen met deze lampstatieven? Er komen dus geen zware lampen aan te pas enkel speedlites met paraplu en receiver en een swivel.
alvast dank voor de reacties
mvg
Oli
ik bezit momenteel een lampstatief van Interfit nl. de Interfit COR751. Ben ik echt ontzettend tevreden over. De Interfit heeft volgende kenmerken:
- Minimale hoogte: 90cm
- Maximale hoogte: 265cm
- Lengte ingeklapt: 77cm
- Gewicht: 1,65kg
- Draagvermogen: ±3,5kg
Nu deze kost wel 77euro.Voor een veel lagere prijs zag ik dan deze staan:
Jinbei JB-300 en de Jinbeid SJ-200
De JB-300 heeft volgende kenmerken:
- Minimale hoogte: 110cm
- Maximale hoogte: 280cm
- Gewicht: 2,4kg
- Draagvermogen: ±7kg
De Jinbei SJ-200 heeft volgende kenmerken:
- Minimale hoogte: 78cm
- Maximale hoogte: 180cm
- Draagvermogen: ±3kg
Het draagvermogen moet voor mij echt niet hoog zijn vermits er nu enkel een paraplu en een speeldlite op komt. Nu vroeg ik me af waarom de JB-300 (51euro) en de SJ-200 (25euro) maar zo weinig kosten en toch bijna dezelfde karakteristieken hebben als die van Interfit? Zijn ze slechter, zijn ze minder stabiel? Is het veilig een van beide te kopen naargelang de lengtes die ik nodig heb? Ik moet zeker nooit over de 2m mijn flits plaatsen dus daar ligt alvast geen probleem, en de minimale hoogte hou ik liefst zo laag mogelijk. Iemand ervaringen met deze lampstatieven? Er komen dus geen zware lampen aan te pas enkel speedlites met paraplu en receiver en een swivel.
alvast dank voor de reacties
mvg
Oli
Comment