Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verrekijker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verrekijker

Bedankt Francis voor de verdere info !
    Paul, bedankt voor de winkelnaam. Ik heb deze al eens doorgestuurd gekregen, blijkbaar toch één van de betere betreffende verrekijkers.

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ferrari Bekijk bericht
      Voor mij is alles
      Zei ik toch
      Het enige nadeel is dat ze niet direct weather sealed zijn, maar in principe is dat zo erg nog niet. Die IS is gewoon een enorm pluspunt.

Comment

De verrekijker die ik vorige week bestelde is gisteren aangekomen. Een Steiner Ranger Pro 10x42. Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het weergegeven detail en de bouwkwaliteit (al heb ik nog nooit een écht goeie kijker vastgehad). Ik heb 'm gekocht om mee te nemen op safari.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

beeldstabilizatie is fantastisch
          Ik zou nu zelfs voor de 15 maal 50 durven gaan!
          mm heb je altijd te kort zelfs bij een verrekijker.

Grt Francis
          Canon van s'morgens tot s'avonds.

Comment

Zie hier de test van verrekijkers door Vogelbescherming Nederland:

Vogelbescherming Nederland: bescherming van in het wild levende vogels, vogels kijken, meer vogels in uw tuin, vogelgids en deskundig advies optiek.

Comment

In die test worden enkel toestellen met dakkantprisma's getest. In de lagere prijsklasse's zou ik dat vast niet kopen,
              een kijker met dakkanprisma's is, met vergelijkbare optische eigenschappen, duurder om te bouwen dat eentje met porro's.
              Het gevolg is dat je voor dezelfde prijs een betere kijker kan kopen met porro's dan wel met dakkantprisma's.
              Aan de top van het aanbod geldt dat niet meer, maar dat merk je dus wel degelijk aan de prijs.

Comment

Working...
              X