Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik mis toch een aantal dingen die bij een sb-600 wel te vinden zijn.
Beste Paly,
Ik dank u voor de verschillende antwoorden!
Kan het zijn dat de SB-600 niet meer nieuw te verkrijgen is en vervangen is door de sb-700? Nieuwprijs rond de 259 EUR, volgens het konijn. Meer dan dubbele van de Oloong dus, maar is de Oloong dan ook maar half zo goed of toch beter dan dat?
Ik besef dat ik met een beperkt budget niet de perfecte flitser zal vinden, ik zou alleen willen weten of de Oloong dat weggesmeten geld is of niet. Ongeveer 110 EUR is toch ook teveel om weg te smijten ...
Een sb-700 is zijn prijs waard.
Voor on-camera gebruik met beperkt budget vind ik de specificaties van de nissin di622II beter dan die van de Oloong. Ook cls-off camera ondersteuning GrA-Ch1.
Comment