Wie kan me vertellen welke flitsschoen hiervoor lukt en waar ik deze kan aankopen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SB-600 met PC kabel aansluiten?
Collapse
X
-
SB-600 met PC kabel aansluiten?
Labels: Geen
-
-
Re: SB-600 met PC kabel aansluiten?
Ik zal me misschien eventjes verduidelijken...
Wil de RF602 aanschaffen om deze te combineren samen met de swiffel.
Maar omdat ik niet wil dat de RF er tussen zit, had ik liever dit te doen via PC kabel...
Nu de SB600 heeft dat niet, dus is een flitsschoen nodig, waarschijnlijk zal ik moeten kijken voor een hotshoe voor op een camera zodat die flitsschoen op mijn swiffel kan?
Of zie ik het verkeerd??
Daarom vraag ik het op voorhand, misschien kan ik het samen bestellen met de RF602...
Ik twijfel ook nog met de Phottix II triggers...
Maar TTL heb ik niet nodig (denk ik toch)...
Comment
-
Naar prijzen heb ik niet gekeken.
De tweede kan je niet op je swivel schroeven, dus moet je kijken hoe je die erop gaat zetten.
Met zo een swivel gaat het wel lukken: http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...wivel-n-3.html
Comment
-
-
Idd, ik heb een swiffel waar ik de flits kan opschuiven...
Dus daarom dacht ik aan camera flitsschoen zodat ik die kan opschuiven op de flitsschoen van de swiffel... en flits dan op die flitsschoen..
Maar waarom zo'n prijsverschil... 8 euro - 25 dollar
Comment
-
Niemand die me kan helpen?
Blijkbaar lees ik dat er problemen zijn met bepaalde hotshoes in combinatie met SB-600 als je deze laten synchen met PC kabel...
Iemand ervaring??
Comment
-
Moet ik adapter hebben met X-contact, of met 2,5mm of met 3,5 mm aansluiting?
Help
Comment
-
Heb me dus een hama 6951 aangeschaft EN lukt niet... dit stuk is volgens mij gewoon om het toestel een pc aansluiting te geven...
kan het zelfs niet schroeven op een swiffel... miskoop dus...
Comment
-
Wat kosten die dingen? Als dat op mijn Canon past, kan ik er wel eentje gebruiken. Ik heb nog een hele oude, maar naar 't schijnt goeie staafflitser, en die heeft zo'n aansluiting op de camera nodig...
Oorspronkelijk geplaatst door BjornVC Bekijk berichtHeb me dus een hama 6951 aangeschaft EN lukt niet... dit stuk is volgens mij gewoon om het toestel een pc aansluiting te geven...
kan het zelfs niet schroeven op een swiffel... miskoop dus...______
www.vue.photo
Comment
-
-
Ik heb er 8,59 euro voor betaald, vandaag toegekomen...
Als je er een wilt, geen probleem, ik ben van Deinze... dus op wandelafstand ...
Pm me maar...
Comment
Comment