Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony probleem met triggers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony probleem met triggers

Wie kan er mij hiermee helpen?

Ik heb van een ander lid van BD triggers (yongnuo CTR-301P) gekocht voor een reportageflitser. Mijn toestel is een a200 en ik heb ook een sonyflits (HVL-F42AM).

De zender past perfect op mijn toestel, maar mijn reportageflitser gaat niet op de ontvanger. En het is een set voor sony. Als ik mag vergelijken met een stopcontact: ik heb 2x een meisje bij de ontvanger en flitser. Normaal bij die schoentjes heb je schuivertjes naar binnen gericht en naar buiten gericht en die passen dan op elkaar. Ik heb bij mijn flitser en ontvanger 2 keer schuivertjes naar binnen gericht. (Ik hoop dat iedereen een beetje kan volgen). Als je kijkt op het net naar een hotshoe-adapter voor sony kom je bovenaan opnieuw op dezelfde manier uit. (schuivertjes naar binnen).

Weet er iemand een oplossing? Of het juiste accessoire?
    De persoon van wie ik het gekocht heb (maar nog niet betaald: als het niet werkte en geen oplossing vind mag ik het gewoon terugggeven) heeft het nooit gebruikt.

Bedankt

Re: Sony probleem met triggers

Post eens een foto van wat je hebt. Dan moeten we er zeker uit geraken...
    Nikon D700, wat glas en Sony RX100
    BD2424BE
    Klik voor meer!

Comment

Voor zover ik kan volgen, denk ik dat je dit nodig hebt?

Comment

Pandadrugs

Ik denk idd dat dat de oplossing is. Ik heb het in elk geval besteld. Anders is het 20 euro in de vuilbak! Ik zal het laten weten.
        Alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk bericht
          Pandadrugs

Ik denk idd dat dat de oplossing is. Ik heb het in elk geval besteld. Anders is het 20 euro in de vuilbak! Ik zal het laten weten.
          Alvast bedankt
          kost maar 7€ hier...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk bericht
            Pandadrugs

Alvast bedankt
            Hopelijk heb je er iets aan

Comment

Working...
            X