Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop pola-filter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankoop pola-filter

Beste BD-ers,

Tijdens mijn zoektocht op het internet naar een (betaalbare) polarisatie-filter kwam ik op Digicamshop.be deze 3 filters tegen:

HOYA PL-CIR (C) 67MM POLARISATIEFILTER
    HOYA HRT POLARISATIEFILTER EN UV-COATING 67MM
    HOYA DIGITAL FILTER INTRODUCTION KIT 67 MM

De introductiekit ziet er wel aantrekkelijk uit, door zijn lage prijs. Maar mijn vermoeden zegt dan dat dit wss minderwaardige filters zijn tov de ander 2 die los verkocht worden...
    Iemand die me kan helpen bij de keuze?

Dank bij voorbaat!
    Nikon D90 + 18-105 + 50mm 1.8 + 35mm 1.8 + Metz mecablitz 50 AF-1

Re: Aankoop pola-filter

ik zou de eerste nemen mocht ik voor Hoya gaan,de derde zal wel geen coating hebben,wat hem fragieler maakt.mvg
    https://ggpics.be/

Comment

Heb een paar weken geleden dit geschreven :

Ik heb de Hoya CPL HD en heel tevreden over. Laat meer licht door, beschermd door verschillende coatings, sterker glas....
      Staan zelfs filmpjes op Youtube waar ze met dit filter hard op een tafelrand slaan...... maar dat ga ik toch niet proberen hoor

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

En hier kun je er alles over lezen :

PS Mijn zoon heeft er eens wat foto's mee gemaakt en hij vindt het 'toveren' wat je ermee kunt.... Ik was heel sceptisch over polarisatiefilters, maar heb mijn mening moeten herzien.

Heb ook een exemplaar van de veel duurdere B+W (is ondertussen terug verpatst, en ik zie/zag geen verschil bij identieke foto's waar ik eerst de dure B+W op schroefde, en nadien de Hoya.....

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
        de derde zal wel geen coating hebben,wat hem fragieler maakt.mvg
        Nou zou ik alles over een niet gocoat filter durven beweren, behalve dit.......
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Heb een paar weken geleden dit geschreven :

Ik heb de Hoya CPL HD en heel tevreden over. Laat meer licht door, beschermd door verschillende coatings, sterker glas....
          Staan zelfs filmpjes op Youtube waar ze met dit filter hard op een tafelrand slaan...... maar dat ga ik toch niet proberen hoor

En hier kun je er alles over lezen :

PS Mijn zoon heeft er eens wat foto's mee gemaakt en hij vindt het 'toveren' wat je ermee kunt.... Ik was heel sceptisch over polarisatiefilters, maar heb mijn mening moeten herzien.

Heb ook een exemplaar van de veel duurdere B+W (is ondertussen terug verpatst, en ik zie/zag geen verschil bij identieke foto's waar ik eerst de dure B+W op schroefde, en nadien de Hoya.....

Groetjes
          Waar heb je die gekocht, en tegen welke prijs ?
          Nikon D90 + 18-105 + 50mm 1.8 + 35mm 1.8 + Metz mecablitz 50 AF-1

Comment

Denk dat dit hier als reclame beschouwd wordt maar ben het niet zeker. Daarom ga ik een PB sturen.
            Groetjes

Comment

Working...
            X