Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met Wacom tablet intuos 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem met Wacom tablet intuos 4

    Over een aantal maanden kocht ik een Wacom tablet Intuos 4 . Tot op heden ik nog maar enkele mogelijkheden kunnen gebruiken op Photoshop CS5. Ik denk dat het ergens aan een instelling zal liggen maar ik weet niet dewelke ! Ik heb niet de mogelijkheid om bv mijn penseelgroote in te stellen , en mijn penselen die normaal drukgevoelig zouden moeten zijn doen het ook niet ! Ik kan wel in en uitzoomen en ik kan ook mijn canvas draaien door middel van de ring op het tablet. In het venster "Penseel" in CS 5 staat het vakje vormdynamiek wel aangevinkt.
    Omdat ik alle dagen met photoshop bezig zijn , maar geen crack ben in het pc gebruik heb ik er iemand bijgehaald die alles terug heeft geinstaleerd maar nog altijd zijn mijn problemen hetzelfde ! Hopelijk krijg ik hier een oplossing...

  • #2
    Re: Probleem met Wacom tablet intuos 4

    [Mod-LesC]Verplaatst van Fotobewerking naar Accessoires, waar deze topic m.i. beter op z'n plaats staat.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

    Comment


    • #3
      Re: Probleem met Wacom tablet intuos 4

      Beste,

      Ik heb dit probleem ook. Ik kan met mijn cirkel niet tussen de lagen switchen, mijn penseelgrote veranderen en de foto draaien. Enkel zoomen lukt. De penseelpressure werkt ook zonder dat ik dit moest instellen. Ik kan echter nergens vinden hoe die problemen met de touchring komen. Ik heb dit in Photoshop en nu de trail geďnstalleerd van PSE en hier is het probleem ook aanwezig. Erg vervelend aangezien ik speciaal voor deze mogelijkheden voor de Intuos 4 gekozen heb. Anders had ik even goed een bamboo kunnen kopen.

      Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor!!!!

      Grtjs

      Andy
      Nikon D90 - Batterygrip MB-D80 - Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR - Nikkor AF-S 70-300mm f/4,5-5,6 G IF-ED VR - Nikkor AF-S 50mm f/1,8G - Nikon SB-900 Speedlight - Lowepro Flipside 400AW - Manfrotto 055XPROB - Manfrotto 804RC2 - BlackRapid RS-5

      Comment


      • #4
        Re: Probleem met Wacom tablet intuos 4

        Oorspronkelijk geplaatst door Dragon-Eye Bekijk bericht
        Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor!!!!
        Wacom staat erom bekend dat ze uitstekende support leveren. Gewoon even een berichtje sturen dus.

        Comment

        Working...
        X