Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraag achtergrondsysteem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vraag achtergrondsysteem

ik vond dit achtergrondsysteem Falcon Eyes B8510 Achtergrond Support (260x315cm)
    iemand hiermee ervaring? voor 99 euro is dit stevig genoeg?
    ik zou het buiten willen gebruiken en op zolder...
    graag seintje, waar kopen jullie ook jullie achtergrondrollen?

Re: vraag achtergrondsysteem

Oorspronkelijk geplaatst door magietje Bekijk bericht
    ik zou het buiten willen gebruiken en op zolder...
    op zolder moet wel lukken... maar buiten? als je al een zandzak op een paraplu moet leggen voor de wind... zo'n achtergrond lijkt me een speelbal in de wind te worden buiten...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      op zolder moet wel lukken... maar buiten? als je al een zandzak op een paraplu moet leggen voor de wind... zo'n achtergrond lijkt me een speelbal in de wind te worden buiten...
      en voor diene paraplu mag da al ne serieuze zandzak zijn zenne, ik hang er al veel mijne zware rugzak aan aangezien ik die meeheb a la strobist

ook vraag ik mij af waarom je achtergrond buiten zou gaan gebruiken???
      ik ga net naar buiten om de speciale omgevingen te gebruiken, niet om een studio-effect te krijgen, das mij moe maken voor niks dan
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

het zou voornamelijk voor binnen zijn, maar as dit ook buiten kan gebruikt worden, handig toch?
        wat raden jullie mij dan wel aan rond die prijsklasse?

Comment

het zou voornamelijk voor binnen zijn, maar as dit ook buiten kan gebruikt worden, handig toch?
          wat raden jullie mij dan wel aan rond die prijsklasse?
          buiten zijn er voldoende achtergronden... je hoeft dus dergelijk systeem niet mee naar buiten te nemen...

hoe vaak zal je het gebruiken? hoe vaak opzetten en afbreken?

als je voor beiden "vaak" antwoord... ga dan voor een professionele oplossing...
          als dat "sporadisch" is... dan zal dit best ok zijn.
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

het zal idd sporadisch zijn, maar is er voor sporadisch gebruik nog een beter systeem prijs kwaliteit ok? en waar koop ik best de papieren rollen?

Comment

het zal idd sporadisch zijn, maar is er voor sporadisch gebruik nog een beter systeem prijs kwaliteit ok?
              op ebay?

Comment

ja maar welk systeem is volgens jou toch beter dat ik kan kopen, kan ik is gaan zien nr de prijs en ja ook op internet rondneuzen e :-)

Comment

een achtergrond systeem om ook buiten te kunnen inzetten moet in ieder geval stevig zijn,en zo zwaar mogelijk...

waarom zo een systeem buiten gebruiken, onder andere om een watershoot te doen is dat reuze handig (anders moet je al over een hele grote studio beschikken en over de opkuis nadien zwijgen we dan nog.....)
                  http://www.jvs-photography.be/

Comment

kunnen jullie mij een type dan geven echt specifiek wa jullie zeggen is ni zo duur en toch stevig en goede kwaliteit?

Comment

Working...
                    X