Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Live view (movieopname) activeren met remote
Collapse
X
-
-
Re: Live view (movieopname) activeren met remote
Ik ben ook op zoek naar zo'n soort afstandsbediening. Ik wil er eigenlijk het liefst eentje die werkt met RF, maar mijn zoekwerk levert niets van Canon zelf op. Alles wat ik tegenkom zijn obscure Chinese dingetjes waarvan geclaimd wordt dat we werken "tot op wel 100m"...
Ik kan je echter niet helpen met je vraag, want ik heb dat ding niet. Ik weet wel dat Canon zelf een IR afstandsbediening heeft voor de 550D, en die is ongeveer even duur/goedkoop.
Is the Canon RC-6 Wireless Remote right for you? Learn all you need to know in The-Digital-Picture.com's review!
Canon 550D + 18mm-135mm + 50mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _Wouter Bekijk berichtIk ben ook op zoek naar zo'n soort afstandsbediening. Ik wil er eigenlijk het liefst eentje die werkt met RF, maar mijn zoekwerk levert niets van Canon zelf op. Alles wat ik tegenkom zijn obscure Chinese dingetjes waarvan geclaimd wordt dat we werken "tot op wel 100m"...
[/url]
Meer weten: kijk hier maar eens. En ze zijn oa hier te koop, gewoon de verkoper mailen ivm de compatibiliteit met je toestel.Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Comment
-
Is het ook mogelijk om met die phottix de movie opname te starten/stoppen?
En aangezien de IR sensor van mijn camera van voor zit neem ik aan dat die remote niet zal werken wanneer hij zich boven de camera bevindt?
GrtzCanon 550D gripped - 18-55mm - Samyang 8mm Fisheye - Canon 70-200 f4 L - GoPro Hero 2 - Sigma 30mm f1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ToonD Bekijk berichtIs het ook mogelijk om met die phottix de movie opname te starten/stoppen?
En aangezien de IR sensor van mijn camera van voor zit neem ik aan dat die remote niet zal werken wanneer hij zich boven de camera bevindt?
GrtzCanon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Comment
-
-
Ik kan verkeerd zijn maar ik vrees dat starten van liveview enkel gaat lukken via de schakelaar op de camerabody. ....ir of kabelafstandbedieningen activeren alleen de af en de sluiterknop. Ik heb een 5DmkII en een 7D....op geen van beide body's vind ik een instelling welke toelaat om liveview op een andere dan via de schakelaar te activeren. Activeren van de movieopname in liveview via afstandbediening zal wel lukken wanneer liveview al actief is....maar liveview valt na een tijdje uit zichzelf uit...en je kunt het enkel opnieuw via de body activerenCanon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
Comment