Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

all weather cover

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• all weather cover

ik heb een lowerpro fastpack 200. Ik heb schrik om met deze rugzak in de regen buiten te lopen. Tot op heden heb ik hem onder mijn jas gedragen bij regenweer (dat is goed voor even, maar verre van confortabel).
    Bestaat er hiervoor een all weather cover? Wordt in alle gevallen niet standaard bijgeleverd.
    Zijn er andere oplossingen?

Dank voor jullie hulp
    Paul
    Nikon d300 - d90 - nikkor micros 55 - 105 - 200

Re: all weather cover

Het is al talloze keren gevraagd op het internet, en het is een doe-het-zelf-operatie, vrees ik . Er zijn wel aparte covers te koop van andere merken, maar niet van Lowepro zelf.

Ik heb geen idee waar je zo'n cover meteen kan krijgen, ik weet alleen dat ze er zijn (van horen zeggen ).
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
      Het is al talloze keren gevraagd op het internet, en het is een doe-het-zelf-operatie, vrees ik . Er zijn wel aparte covers te koop van andere merken, maar niet van Lowepro zelf.

Ik heb geen idee waar je zo'n cover meteen kan krijgen, ik weet alleen dat ze er zijn (van horen zeggen ).
      Bij bv Bever zwerfsport kun je universele covers voor rugzakken krijgen in verschillende maten
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Ah, voilŕ, da's een winkel die ik dus totaal niet ken ...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
          Ah, voilŕ, da's een winkel die ik dus totaal niet ken ...
          Eén van de grotere outdoorwinkels in Nederland, maar ik denk dat je bij iedere wat grotere outdoorzaak moet kunnen slagen.

Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Daarmee dat ik die niet ken...In Nederlandse winkels ben ik zo niet thuis, zelfs de fotowinkels haal ik door elkaar .

Comment

Ikzelf heb ook de Lowepro fastpack 200 en ben naar as adventure geweest voor een regencover. Deze is van het merk Ayacucho en is goed voor een rugzak van 20 tot 35 liter (verkrijgbaar in zwart en geel). Was niet zo duur hoor. Een kleine 10 euro denk ik.
              Hopelijk heb ik u een beetje geholpen daarmee.
              Canon

Comment

Bedankt allen voor jullie reactie.
                Ik zal eens bij AS gaan kijken, maar dat zal minstens een weekje moeten wachten.
                Paul
                Nikon d300 - d90 - nikkor micros 55 - 105 - 200

Comment

Zelf heb ik een regencover die bij mijn rugzak zat (van Dakine) maar ik weet dat je deze ook apart kan kopen. Persoonlijk vind ik deze wel een aanrader, heb hem er al een paar keer op gehad en vond het goed werken. (Al weet ik natuurlijk niet hoe dat zit voor een niet-Dakine rugzak…) Ik geloof dat je dit in de AS Adventure kan vinden. Best even bellen, want niet elke AS Adventure heeft die spullen in huis (ben zelf naar 3 verschillende winkels over en weer mogen rijden omdat ze ze telkens niet hadden…)

Comment

Working...
                  X