Ik ben gevraagd om wat reclame foto's te maken van kleding stukken. Daar wil ik een kleine fotostudio voor inrichten. Er zijn wel mini fotostudios te koop van 40x40x40cm maar die zijn net te klein. Ik denk aan een afmeting van 100x100x100cm (ongeveer).
Mijn vraag is :
- waar moet ik opletten met het materiaal van de achtergrond? Glimmend/glansend of juist mat/dof.
- waar moet ik opletten met de kleur van de achtergrond? Helder of juist donker.
- moet ik gebruik maken van een flitser (ingebouwd) of lampen?
- moet ik een statief gebruiken of uit de hand fotograferen?
Als het niet te veel moeite is wil ik de onderdelen "uitsnijden" zodat ze los geplaatst kunnen worden op de website.
Andere tips zijn ook van harte welkom.
Ook niet onbelangrijk voor de lezers om te weten. Mijn camera is een Canon Powershot SX20 is.
Ik zie jullie reactie wel te gemoet.
Michel
Mijn vraag is :
- waar moet ik opletten met het materiaal van de achtergrond? Glimmend/glansend of juist mat/dof.
- waar moet ik opletten met de kleur van de achtergrond? Helder of juist donker.
- moet ik gebruik maken van een flitser (ingebouwd) of lampen?
- moet ik een statief gebruiken of uit de hand fotograferen?
Als het niet te veel moeite is wil ik de onderdelen "uitsnijden" zodat ze los geplaatst kunnen worden op de website.
Andere tips zijn ook van harte welkom.
Ook niet onbelangrijk voor de lezers om te weten. Mijn camera is een Canon Powershot SX20 is.
Ik zie jullie reactie wel te gemoet.
Michel
Comment