Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sirui statieven en aankoop via Ebay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sirui statieven en aankoop via Ebay

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
    Ik heb hier nog wat om te kiezen, http://www.3leggedthing.com/ mvg
    Moest dat nu echt? :O Jij pestkop, nog een merk dat in aanmerking komt!

Nee grapje, bedankt ik zal dat zeker ook eens onderzoeken. Is er een dealer in België of Noord-Nederland? Ik test de statieven altijd graag eens op voorhand uit
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
      Moest dat nu echt? :O Jij pestkop, nog een merk dat in aanmerking komt!

Nee grapje, bedankt ik zal dat zeker ook eens onderzoeken. Is er een dealer in België of Noord-Nederland? Ik test de statieven altijd graag eens op voorhand uit
      ooit es een mail gestuur naar bovenstaande, je kan un statieven 2 weken testen, en dan moet je beslissen( terugsturen of betalen)
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        ooit es een mail gestuur naar bovenstaande, je kan un statieven 2 weken testen, en dan moet je beslissen( terugsturen of betalen)
        Dat is wel handig, hoe zit het dan met de verzendkosten?
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Ik heb de 3 legged things eens bekeken. Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie helemaal verkocht was, ze zien er echt heel mooi uit. Maar na kritisch kijken is dit heel veel marketing en goede producten, maar niet beter dan een Benro, een Sirui of een Feisol.
          Ze hebben 3 modellen, Brian, Eddie en Jimmy. Jimmy is precies nog niet beschikbaar maar een zoektocht op internet kwam erop uit dat Jimmy 389.99 pond moet kosten (inclusief hoofd), veel te veel vind ik. De Eddie is dan wel weer behoorlijk aantrekkelijk 279 pond inclusief kwalitatief goede kop als ik internet mag geloven.

Ik heb wel de indruk dat deze gemaakt worden door Trioppo. Als ik ebay bekijk: klik dan vind ik dat deze toch wel heeeeel erg veel lijkt op Eddie?

Als ik de tripod gratis kan uittesten (dus ook met gratis verzendkosten, dan ga ik dit zeker eens doen, maar als ik moet betalen ervoor denk ik dat ik voor een Feisol ga gaan met een SIrui balhoofd.
          Last edited by LaurentS; 14 augustus 2011, 16:36.

Comment

Ik heb contact gehad met Three Legged thing. In oktober komt er een tweede generatie statieven en hoofden uit. Deze leveren Blackrapid compatible mounting plates en alle onderdelen zijn CNC-gemaakt. Hierdoor wordt het moeilijker te kopiëren. 3LT zegt dat zij het originele design hebben en dat Triopo en andere hen nagedaan hebben. Hun statieven zijn hoogwaardiger volgens hem en je krijgt ook 5 jaar garantie.

Ik heb hen tot 3 keer toe gevraagd over dat uitlenen. Dat hebben ze elke keer genegeerd, ik heb nog eens heeeel expliciet gevraagd in mijn laatste mail. Ik ben eens benieuwd.

UPDATE: Het uitlenen is niet meer mogelijk, maar er is wel een 28 dagen return service.
            Last edited by LaurentS; 15 augustus 2011, 14:53.

Comment

Ik heb een Horusbennu statief + balhoofd op ebay gekocht, de verkoper was gevestigd in Korea. Op een week was het "pakje" hier. Totale kost om het in te voeren was 10 euro.
              De totale kost kwam hiermee op 164 euro (gratis verzending).
              Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Ik ben ook geďnteresseerd en heb al gekeken naar Horusbennu statieven op Ebay.

Mag ik vragen welk statief u heeft en of u er een goede ervaring mee heeft? Kan u een verkoper op Ebay aanbevelen?

Alvast Bedankt.

Comment

Ik heb dit statief en deze kop. Voor de prijs ben ik hier heel tevreden van.
                  Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Iemand die ondertussen al een sirui n2204 gekocht heeft?
                    Ik ben geinteresseerd omdat dit voldoet aan mijn wensen.
                    Laag, licht, maximum H +-167, carbon, 2 in 1, geen snelclips op de benen!!!

Comment

Working...
                    X