Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flits YN-565EX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flits YN-565EX

    hallo

    ik ben opzoek naar deze flits YN-565EX waar kan ik ze kopen of bestellen.
    Iemand meer info graag pm of email johan.neyens2@telenet.be

    Last edited by johaninge; 9 augustus 2011, 19:22.

  • #2
    Re: flits YN-565EX

    de makkelijkste manier om aan Youngnuo materiaal te geraken is EBAY
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: flits YN-565EX

      yep ebay is the way!

      zo goedkoop als't kan en goede service
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: flits YN-565EX

        Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
        de makkelijkste manier om aan Youngnuo materiaal te geraken is EBAY
        ken jij het materiaal
        is het betrouwbaar

        Comment


        • #5
          Re: flits YN-565EX

          die flits zelf heb ik niet

          maar ik heb wel een deel YN-460 II flitsen liggen

          ik heb van de 6 stuks ofzo ervan, 2 stuks die gesneuveld zijn, eentje heb ik teruggestuurd en is terugbetaald en de 2de heb ik zelfs nie teruggestuurd, een andere overeenkomst gevonden

          voor de rest degelijke flitsen die hun werk doen bij mij zoals het hoort (a la strobist, zijn manuele flitsen die 460)

          ik vermoed dat ze wel hun werk zullen doen maar vraag me niet op TTL-vlak ze zullen presteren, daar zou ik eerlijk gezegd altijd eerder blijven gaan voor een flits van een gekend merk zoals merkeigen of sigma of metz
          als ik kijk naar de prijs die ze vragen, ben je wel nog een pak goedkoper af, de sigma dg-600 super flitsen kosten dacht ik rond de 200 euro momenteel dus
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: flits YN-565EX

            hier heb ik de yn560, best ok voor zijn prijs, doet wat ie moet doen!!

            hier gekocht, binnen de 2/3 weken bij me thuis
            klikkie
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: flits YN-565EX

              Ik heb er geen ervaring mee, maar lees bijna niks als goeie kritieken over dit merk.
              Ik denk dat ze niet slecht zijn voor een hobbyfotograaf.
              Wat ik niet denk, maar wel zeker weet is dat, als ze al zouden kapot gaan, je er twee kan kopen tegen dat je aan de prijs zit van een Canon, Nikon..... enz. en wie garandeert je dat deze gekende merken niet kapot gaan ?
              Misschien toch het overwegen waard dan .
              Ik, als amateur die sporadisch een externe flits gebruik, zou niet twijfelen, maar aan iedereen zijn keuze natuurlijk.
              Groetjes
              Last edited by Guest17; 9 augustus 2011, 22:04.

              Comment


              • #8
                Re: flits YN-565EX

                youngnou koop je vooral voor zijn prijs / kwaliteit verhouding die mijn inziens hoog genoeg ligt. Ander namaakmerken verkopen voor duurder prijzen soms minderwaardig spul.
                Ideaal als kennismaking met de wereld van flitsen zonder een bom geld op tafel te moeten smijten dus.

                Eens je de smaak te pakken hebt en serieus wil gaan werken zal je waarschijnlijk naar het duurder speelgoed gaan omdat de betrouwbaarheid dan toch net iets hoger is.

                youngnou koop je best op ebay, is het kappot dan gaat het naar het containerpark.
                duurder speelgoed koop je best bij een gerupteerde winkel, is het kappot binnen garantie dan repareer je het, anders gaat het ook containerpark op (want kosten voor reparatie zijn dan meestal te hoog) (ook bij canon en nikon trouwens)

                Comment


                • #9
                  Re: flits YN-565EX

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  youngnou koop je best op ebay, is het kappot dan gaat het naar het containerpark.
                  of ge maakt goed van uw voeten tegen de verkoper en dan krijgde wel een andere oplossing om ne nieuwe te bekomen tegen de helft van de prijs zonder oude te moeten terugsturen

                  die mannen zijn als de dood in hong kong etc. voor slechte ratings en das dus easy om mee te 'dreigen'
                  Website: http://www.svisimaging.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: flits YN-565EX

                    Voor 2 tientjes meer koop je Yongnuo in Nederland. Komt mooi uit als ze stuk gaan (las hierboven al 2 van de 6 stuk; dat is best veel trouwens). Zie bijv; http://www.cameranu.nl/nl/Flitsers/Y...s/C4094_17524/

                    Comment


                    • #11
                      Re: flits YN-565EX

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kelvin0 Bekijk bericht
                      Voor 2 tientjes meer koop je Yongnuo in Nederland. Komt mooi uit als ze stuk gaan (las hierboven al 2 van de 6 stuk; dat is best veel trouwens). Zie bijv; http://www.cameranu.nl/nl/Flitsers/Y...s/C4094_17524/
                      das ook te zien hoe die stukgaat he!!
                      statief da omklets met flits erop, een canon/nikon/metz/sigma flits erop kunne er ook aan zijn en dan ben je rap 3/4 keer meer kwijt dan 1 yn460II hoor
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: flits YN-565EX

                        heel tevreden van deze flits maar zoek nu een Yongnuo RF603 C1 Flash Trigger Canon.
                        In Nederland niet te vinden wel op ebay via hongkong maar wat met de invoerkosten ?
                        Kunnen zeer hoog zij heb ik gehoord

                        Comment


                        • #13
                          Re: flits YN-565EX

                          meestal heb je er geen anders is't 10 euro! bij mij toch de laatste keer!
                          pakket was net iets te groot om door de mazen van de controle te glippen
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: flits YN-565EX

                            Oorspronkelijk geplaatst door caspie Bekijk bericht
                            heel tevreden van deze flits maar zoek nu een Yongnuo RF603 C1 Flash Trigger Canon.
                            In Nederland niet te vinden wel op ebay via hongkong maar wat met de invoerkosten ?
                            Kunnen zeer hoog zij heb ik gehoord
                            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                            meestal heb je er geen anders is't 10 euro! bij mij toch de laatste keer!
                            pakket was net iets te groot om door de mazen van de controle te glippen
                            Ik heb me een goeie maand geleden een Yongnuo TTL YN 468 aangekocht via eBay, en er 57,99 GBP of 68,30 euro voor betaald.
                            Er staat TTL maar het is in feite zelfs E-TTL (sla er maar alle reviews op na). Ze stoppen er zelfs gratis een passende plastieken diffuser bij als kadootje.
                            Wordt gebruikt op een Canon 60D en ben er super tevreden over, en ik vind dit een spotprijs tov de vergelijkbare bvb. Canonflitsers.
                            Wat invoerrechten of zo betreft, ik betaalde nul komma nul euro invoerrechten of andere kosten. Die verkopers uit het verre oosten zijn ook niet van gisteren hé, ze hadden gewoon op de verpakking vermeld dat de inhoud een waarde had van 20 USD , vandaar waarschijnlijk dat de 'douane' het niet de moeite vond om iets aan te rekenen. Als je ginds verschillende zaken besteld, dan doe je het beter in allemaal afzonderlijke bestellingen, ze rekenen toch geen verzendingskosten, het pakje blijft klein en ze kunnen er een kleine waarde op vermelden.
                            Ontving het bestelde 10 kalenderdagen na mijn betaling. Of het nu uit Hong Kong of China kwam, dat weet ik niet meer.
                            Aan iemand het wenst, stuur ik het adres van de verkoper wel door per PB, je laat maar iets weten.
                            Groetjes
                            Last edited by Guest17; 11 oktober 2011, 13:46.

                            Comment


                            • #15
                              Re: flits YN-565EX

                              Oorspronkelijk geplaatst door caspie Bekijk bericht
                              heel tevreden van deze flits maar zoek nu een Yongnuo RF603 C1 Flash Trigger Canon.
                              In Nederland niet te vinden wel op ebay via hongkong maar wat met de invoerkosten ?
                              Kunnen zeer hoog zij heb ik gehoord
                              waarom de RF603?

                              de RF602 is nog goedkoper

                              mss even iets interessant => betaalbare triggersl

                              en invoerkosten? nog nooit gehad vanuit china / hong kong

                              al veel besteld; paraplu's, triggers, battery grip, zelfs de flitsers (ooit 3 in 1 keer) en nog nooit moeten invoer / douane betalen
                              Website: http://www.svisimaging.be

                              Comment

                              Working...
                              X