Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Accesoires Nikon D5000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Accesoires Nikon D5000

Ik zou graag volgende accessoires bijkopen bij de Nikon D5000 die ik binnenkort koop:

- Hoya PRO 1 Digital Circulair Polarisatie filter
    - Sandisk SD Video HD Extreme 8 Gb 30 Mb/s Class 10
    - Hama Tripod Omega Premium III (een van de hoogste die ik vind, hoogte is nodig wegens veel rugproblemen)
    - Joby SLR Gorillapod
    - Nikon Infrarood afstandsbediening ML-L3
    - Nikon CF-EU04 tas
    - Blaaspeer, lensdoekje, kwastje

Zijn er dingen die voor verbetering vatbaar zijn?
    Last edited by CIB; 15 juli 2011, 12:34.
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Re: Accesoires Nikon D5000

Ja. Je hebt geen lens. Deze gimmicks zou ik pas later kopen. Investeer in een goede lens.

YMMV Nerdi
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

De lens is de kitlens, AF-S DX 18-55mm VR...
      Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
        - Nikon Infrarood afstandsbediening ML-L3
        Wel steeds het schuifje van de batterijhouder open zetten als je hem niet gebruikt, bij mij is die anders op een week tijd zijn kwijt.

Een reservebatterij (voor de camera) zou ik ook op je lijste zetten.
        D7000/D600 + Nikkor, Tamron, Tokina, Sigma, Kenko, Metz

Comment

Bedankt voor de tip

Met een tweede batterij wacht ik nog, je zou een 400 tal foto's moeten kunnen nemen met een batterij, als dat zo is is dat meer dan voldoende, als het niet zo zou zijn kan ik nog steeds een tweede bijkopen.

Comment

Blaaspeer, lensdoekje, kwastje.

Groet Hans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J.Hoes Bekijk bericht
              Blaaspeer, lensdoekje, kwastje.

Groet Hans.
              Zou het belangrijkste nog vergeten Bedankt

Comment

Heeft er iemand ervaring met het Hama Traveller Compact Pro?
                Mijn eerste keuze is de Hama Tripod Omega Premium III maar die is op amazon de helft goedkoper dan in Vlaanderen (op amazon £68.66, bij Foto Video Dierckx 169€), en ik zou liever in Vlaanderen, of eventueel Nederland, bestellen.
                De Hama Traveller Compact Pro kost hier (digital warehouse) 72,25€.

Ik heb een bedenking bij de Traveller Compact Pro, naast de kwaliteit gezien de prijs vergeleken met de Omega Premium III, in de ene beschrijving staat, maximum hoogte 175cm, in de andere 163 cm. Welke info is er correct?
                Die 12cm maken gezien mijn slechte rug veel uit.

Graag jullie persoonlijke ervaringen met een van deze tripods. Als je andere tripods kan aanraden die je hoog kan instellen, voor een redelijke prijs, graag.
                Ik weet dat een hoge tripod niet bevorderlijk is voor de stabiliteit als er wind is maar langdurig voorovergebogen staan is ook geen optie.

Bedankt voor de hulp

Comment

Working...
                X