Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sun sniper begeeft !!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sun sniper begeeft !!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
    Duimen heeft geholpen
    super!!
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ik was vorige week bij Konijn. Ik heb steeds een Sunsniper op mijn A700 gehad en was er wel tevreden van. Spijtig genoeg gepikt met camera!! Dus nu op zoek naar een nieuwe voor de A77.

In ieder geval, op de verpakking van de Steel stond nu: maximaal 2,5 kg. Ik heb dus de duurdere Pro steel and bear genomen, waar deze beperking niet op staat. Ik vermoed trouwens dat Konijn stopt met deze riemen.

In ieder geval, als je een zware camera neemt, type A700, D300,5D MKII met een 70-400 (of equivalent Nikon-Canon) + een zware flits, dan kom je snel aan deze 2,5 kg. En dan misschien nog een snok...; ik kan me niet herinneren dat deze beperking er vroeger op stond? Dus er zullen inderdaad nog gevallen geweest zijn waarbij duur spul onzacht met de stenen kennis maakte! En daardoor waarschijnlijk de nieuwe vatting en de "pro" benaming.

In ieder geval tof dat ze jouw klacht in overweging nemen!
      Sony A77, Sony 16-105, Sony 50 1,8 ,Sigma 105 2,8 macro, Minolta 18-70, Minolta 75-300. Giotto statief, Sony 70-400 SSM, Minolta 5d (terug in de kast = zie 1), NEX5N met 18-55 en 16 2,8.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
        Nog even gezocht, maar sun sniper is een product van sun sniper gmbh, wat dan vervolgens inderdaad (gedeeltelijk) dezelfde eigenaar heeft als sunbounce gmbh
        SunSniper = Sunbounce ... (Peter Geller)
        www.fotofolio.be

Comment

Working...
        X