Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit normaal of hebben ze me namaak verkocht?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Is dit normaal of hebben ze me namaak verkocht?

Heb net de test gedaan op m'n Transcend 16gig Class10 en heb 19.31 read en 13.69 write.
    Er scheelt dus wel iets met uw kaartje.
    Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

Comment

Indien er echt maar 2 van de 32 GB beschikbaar zijn of indien de snelheid inderdaad zo laag is, dan scheelt er duidelijk wat met het kaartje, het hoeft daarom nog geen namaak te zijn, er zullen hier en daar wel exemplaren zijn die fouten vertonen en niet enkel kaarten van Transcend ook bij andere merken kan dit voorkomen.

Inderdaad het beste is contact opnemen met de verkoper, en kaartje ruilen voor een wel goed werkend exemplaar of geld terug vragen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door japanwings Bekijk bericht
        Heb net de test gedaan op m'n Transcend 16gig Class10 en heb 19.31 read en 13.69 write.
        Er scheelt dus wel iets met uw kaartje.
        Dank je

Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
        Indien er echt maar 2 van de 32 GB beschikbaar zijn of indien de snelheid inderdaad zo laag is, dan scheelt er duidelijk wat met het kaartje, het hoeft daarom nog geen namaak te zijn, er zullen hier en daar wel exemplaren zijn die fouten vertonen en niet enkel kaarten van Transcend ook bij andere merken kan dit voorkomen.

Inderdaad het beste is contact opnemen met de verkoper, en kaartje ruilen voor een wel goed werkend exemplaar of geld terug vragen...
        Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
        Eerst geld retour en dan zeker een klacht indienen bij ebay en zijn activiteiten laten stilleggen ... ook al werkt dit maar tijdelijk
        Hij heeft het geld al teruggestort.

Omdat ik echt het gevoel had dat hij zelf niet wist dat hij namaak verkocht heb ik hem een neutraal gegeven en geen negatief.
        In mijn commentaar heb ik wel vermeld dat het om een een namaakkaartje ging zodat eventueel andere kopers met problemen daar op kunnen terugvallen.

Sven
        Sony A58 met glas, Fuji X-E1
        Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
        Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

Comment

ebay zit vol met nep als het over geheugenkaartjes gaat...

voor wat die dingen nog kosten tegenwoordig, snap ik niet dat je ze niet in een bekende winkel koopt eerlijk gezegd (memoryshop.be of zelfs een grootwarenhuis in de buurt).

Los daarvan is het natuurlijk bagger dat het u overkomt he, laat me daar duidelijk in zijn...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Working...
          X