Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ND filters vast of fader

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: ND filters vast of fader

Bedankt voor de info !
    De prijs gaat nog, maar de filters zijn toch beperkt (enkel formaat 150mm).
    Het is nu ook niet dat je dat elke dag gebruikt hé

Tot nu toe de enige die iets deftig op de markt heeft gebracht
    Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
    ----------------------------------------------
    Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Da's idd een probleem, die 82mm

Voor langere tijden overdag zal dit filter niet voldoen, denk dat je dan die Ultra (9-12 stops) nodig hebt, maar met dit filter heb ik geen ervaring.

Heb nu een 110 en een 106 besteld.
      en groot gelijk heb je
      dit is idd mijn eigen topic die een beetje zijn eigen leventje geleid heeft en ik al een hele tijd niet meer heb gevolgd ,maar intussen wel de fader ND ultra filter mark II 82mm heb gekocht ,waarvan ik toch wel heel ontevreden over ben , die 12 stops op mijn lens 10-20mm is onmogelijk ik geraak met moeite tot 8 stops en het kruis neemt al snel de bovenhand ,dus voor mij een miskoop ,ik heb wel gelezen dat hoe kleiner het brandpuntafstand is hoe minder de capaciteit is .dus voor mij mag hij terug buiten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        en groot gelijk heb je
        dit is idd mijn eigen topic die een beetje zijn eigen leventje geleid heeft en ik al een hele tijd niet meer heb gevolgd ,maar intussen wel de fader ND ultra filter mark II 82mm heb gekocht ,waarvan ik toch wel heel ontevreden over ben , die 12 stops op mijn lens 10-20mm is onmogelijk ik geraak met moeite tot 8 stops en het kruis neemt al snel de bovenhand ,dus voor mij een miskoop ,ik heb wel gelezen dat hoe kleiner het brandpuntafstand is hoe minder de capaciteit is .dus voor mij mag hij terug buiten
        Je kunt toch niet zeggen dat niemand op voorhand je op de nadelen van dit type filter gewezen heeft hé.Spijtig genoeg voor u hier een miskoop
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Je kunt toch niet zeggen dat niemand op voorhand je op de nadelen van dit type filter gewezen heeft hé.Spijtig genoeg voor u hier een miskoop
          ja ik weet het ,ik hoef niemand te verwijten alleen mezelf
          toch dank voor al jullie hulp

Comment

Heeft er ook iemand ervaring met de filters van Stealth gear?
            Een zelfde systeem als Cokin of Lee, maar ik kan eigenlijk nergens een review terugvinden.
            Lee is voor mij wel buiten budget, zeker omdat ik het eigenlijk gewoon eens wil proberen.
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Working...
            X