Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mkII cloon batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 5D mkII cloon batterij

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    Trouwens, 500 foto's met één batterij ? Ik kan zonder problemen tussen de 750 en de 1000 beelden in raw schieten op één batterij, zelfs met af en toe even nakijken op het scherm. Film je veel, ik heb gelezen dat wanneer je filmt met de 5dII of liveview veel gebruikt de batterij wel snel leeg gaat.
    .
    Het is te zien , welke lens je daarop hebt zitten hé.
    Als het zwaar glas is???
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      mischien is mijn batterij al gewoon wat versleten. Ik zal het dit weekend nog eens testen tijdens een shoot Ondetussen denk ik toch voor de orignele batterijen te gaan en dit om deze reden die nu aangehaald is:

- zonde om 50 euro te besparen op een batterij voor een DSLR die 1900euro kost
      Dit is ook een beetje mijn gedacht. Heb onlangs dezelfde extra batterij aangeschaft, maar dan voor mijn 7D, en heb gewoon op veilig gespeeld. Als het op die 20€ extra aankomt...
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
        FWIW: Mijn 5DII zit op 35.000 clicks, en ik doe met beide batterijen nog steeds 700+
        weird, ik denk dat het probleem opgelost is maar zal me toch nog een extra batterijtje aanschaffen voor het geval. Misschien is de live view per ongeluk eens aangebleven in de rugzak of tijdens het wandelen of de fotoweergave en heeft dat mijn batterij wat geledigd.
        Toch alvast bedankt voor de reacties hoeveel foto's jullie nemen met 1 batterij.

Groetjes
        Oli
        UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Ik heb géén 5DII, maar tot nu toe al mijn accu's met tevredenheid hier gehaald.

groeten,
          Helen
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Het is te zien , welke lens je daarop hebt zitten hé.
            Als het zwaar glas is???
            Euh... mijn lenzen zijn 2.8 of groter => veel glas en de USM moet zijn werk doen. IS gebruik ik ook bijna altijd. Mss. zijn de 'lichtere' (als in minder gewicht en goedkoper) lenzen uitgerust met minder zuinige motoren... ???
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Surfen op het Internet , bvb www.dealextreme.com , laat soms koopjes aan het licht komen ! Maar of ze ook degelijk zijn ... ???
              We bezitten voor meer dan 1000 € aan fotomateriaal , en gaan dan besparen op een Batterij ? Ieder zijn ding , maar waar eindigd het ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CanonBob Bekijk bericht
                Surfen op het Internet , bvb www.dealextreme.com , laat soms koopjes aan het licht komen ! Maar of ze ook degelijk zijn ... ???
                We bezitten voor meer dan 1000 € aan fotomateriaal , en gaan dan besparen op een Batterij ? Ieder zijn ding , maar waar eindigd het ?
                zet daar nog maar een nulletje extra bij...
                www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  Ga ik helemaal mee akkoord ... waarom risico lopen door enkele tientallen euro uit te sparen, ik heb op mijn 5dII een originele battery grip gekocht én een extra batterij ... effe een bittere pil voor mijn financiën, maar ik heb geen zin om te twijfelen aan mijn materiaal.
                  Idem voor mij, het materiaal kost meer dan genoeg om te gaan besparen op een broodnodig onderdeel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                    zet daar nog maar een nulletje extra bij...

inderdaad
                    maja , ieder zijn hobby hee . zolang je er maar geen schulden voor gaat maken ...
                    ach , als je voor al dat geld maar plezier en genoegen terugkrijgt.. dat is wat telt.
                    2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk bericht
                      inderdaad
                      maja , ieder zijn hobby hee . zolang je er maar geen schulden voor gaat maken ...
                      ach , als je voor al dat geld maar plezier en genoegen terugkrijgt.. dat is wat telt.
                      Dan weet ik weer waarom ik hier vandaag van 6 tot 22 op 't werk zit... ;-)
                      www.musicinframe.be

Comment

wegens non-stop problemen met mijn witte-product-merkloze extra batterijen voor m'n 5DmkII (had die nep-batterygrip en nep-batterijen) er gratis bijgekrege, maar die macheren dus gewoon niet of niet deftig....

... toch maar beslist om een fatsoenlijke extra batterij te kopen.
                        Heb bij Konijn een Lenmar gekocht. Iets van een 40€ denk ik, maar die doet het wel heel goed!

Lampjes van de originele batterijlader brandt bij opladen net hetzelfde als bij originele Canon batterij, en ook de batterijaanduider in het LCD scherm van camera werkt just hetzelfde...

Canon dus of gelijkwaardige Third Party batterij. Lenmar is goed bevonden!
                        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

Ik heb gisteren mijn Meike batterygrip toegekregen die ik had gekocht via Linkdelight website. Daarbij zaten ook nog 2 gecodeerde clonebatterijen. Alles werkt perfect en batterijen geven hun status ook dr op mijn scherm. Opladen in de originele lader werkt ook zonder probleem. Ik ben er alvast tevreden over.

Greetz,

Geert
                          Canon 7D - 24-70 L f2.8 - 24-105 L f4 - 50mm f1.8 - 100mm macro f2.8 USM - 100-400 L - Tokina 11-16 f2.8 - 85mm 1.8 - 70-200 f2.8 - 430EX II
                          http://www.500px.com/Forex7d

Comment

Working...
                          X