Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Oorspronkelijk geplaatst door MoreThanWordsBekijk bericht
De M bestaat in een bedrade en een draadloze (bluetooth) versie.
Er loopt momenteel op de site van Wacom.eu zelfs een promotie waarbij je voor 20 € extra een licentie van Lightroom erbij krijgt
Ik kan u altijd even melden dat ik mijn Wacom Intuos3 A5 verkoop op http://bit.ly/knpPeF
Verder kan ik u zeggen dat hoe groter hoe beter zeker niet opgaat bij tekentabletten.
Mijn A5 vond ik ideaal, al zou ik liever rechtstreeks op een scherm werken. Als het voor een hobby is zou ik een klein tabletje aanraden, voor professioneel gebruik de Cintic.
Weet er iemand een winkel in Londen waar ze de Wacom Bamboo hebben?
Zou mij ook een Bamboo Pen&Touch willen aanschaffen.
Via Amazon zag ik dat ze in het Verenigd Koninkrijk toch wel veel goedkoper zijn en vermits ik binnenkort naar Londen ga....
Comment