Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij grip voor D7000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterij grip voor D7000

Hey,

ik vroeg me af of iemand al iets gehoord heeft over of er third party grips komen voor de D7000 en wanneer deze verwacht worden.
    ( ik denk aan hahnel; photix; ... )

Met dan in één keer de vraag of er overeenkomstig batterijen in het voorruitzicht zijn.

Ik vind er zelf niets over maar vind de Nikon grip nogal aan de dure kant ( zeker gecombineerd met een extra batterijtje ).

Re: Batterij grip voor D7000

Ja, die komen. Het zou toch wat zijn als ze juist voor deze camera er niet kwamen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik vind een ingebouwde accu in een grip veel handiger... (heb er zo een op mijn d60 van ansman)
      Als je grip plat is kan je nog terugvallen op je batterijen... Ik vraag me dan ook af waarom men dit niet overal toepast?
      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk bericht
        Ik vind een ingebouwde accu in een grip veel handiger... (heb er zo een op mijn d60 van ansman)
        Als je grip plat is kan je nog terugvallen op je batterijen... Ik vraag me dan ook af waarom men dit niet overal toepast?
        Ik vrees dat ik niet zo goed begrijp wat je bedoeld, als je grip plat is moet je toch zonder grip verder. Als je dan met batterijen werkt kan je gewoon een reserve erin stoppen en verder doen...

Of zie ik iets verkeerd.

( + met twee batterijen in een D7000 kom je makkelijk toe voor meer dan 1500 clicks! )

Comment

gaan er 2 batterijen in de grip voor D7000?

in die van nikon niet dacht ik.
          is gelijk die van de d300/700 1 in toestel en 1 in grip
          nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door c_v Bekijk bericht
            Hey,

ik vroeg me af of iemand al iets gehoord heeft over of er third party grips komen voor de D7000 en wanneer deze verwacht worden.
            ( ik denk aan hahnel; photix; ... )

Met dan in één keer de vraag of er overeenkomstig batterijen in het voorruitzicht zijn.

Ik vind er zelf niets over maar vind de Nikon grip nogal aan de dure kant ( zeker gecombineerd met een extra batterijtje ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thibault monheim Bekijk bericht
              Bedankt voor het linkje

Comment

Phottix is er mee op de markt gekomen. De alternatieve aanbieding voor de D7000 batterijgrip ' Phottix Premium Series BG-D7000 Battery Gripe ' De prijs is wat het grote verschil maakt, 66.75euro. Ik waag het er op en zie wel waar ik uitkom wat betreft prijs/kwaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kerosine Bekijk bericht
                  De prijs is wat het grote verschil maakt, 66.75euro
                  Bij fotoshopaalten staat hij er al op voor 89€. Van waar haal je die 66,75€? Of zijn dat omgezette dollars? Da's nooit hetzelfde want de EU moet er ook nog winst op maken he
                  [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kerosine Bekijk bericht
                    Phottix is er mee op de markt gekomen. De alternatieve aanbieding voor de D7000 batterijgrip ' Phottix Premium Series BG-D7000 Battery Gripe ' De prijs is wat het grote verschil maakt, 66.75euro. Ik waag het er op en zie wel waar ik uitkom wat betreft prijs/kwaliteit.
                    Waar heb je die gevonden, ik zag laatst dat HK supplies totaal niets meer aanbied op ebay?
                    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                    Our English website: www.kaichitravel.com
                    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Hierbij de link van Fototools waar je de nodige info terugvind. Heb het ontdekt via 2e hands... Mijn bestelling is geplaatst, even wachten nu. Ik hou jullie op de hoogte!

Grtz, Kerosine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door c_v Bekijk bericht
                        Ik vrees dat ik niet zo goed begrijp wat je bedoeld, als je grip plat is moet je toch zonder grip verder. Als je dan met batterijen werkt kan je gewoon een reserve erin stoppen en verder doen...

Of zie ik iets verkeerd.

( + met twee batterijen in een D7000 kom je makkelijk toe voor meer dan 1500 clicks! )
                        Met 1 ook...
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

Comment

al nieuws ???
                          Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
                          http://www.google.com/profiles/dieder.plu

Comment

Ben ook wel benieuwd!
                            Een heel prijsverschil met de Nikongrip.
                            Nikon

Comment

ik heb er ook pas een besteld bij fotoshop aalten. ik laat wel iets weten wanneer ik hem heb gebruikt...
                              [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Working...
                              X