Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In feite zou Lowepro hun oude modellen eens moeten vernieuwen of vervangen, Nick . De Rover AW II, de CompuRover AW II, enz. Daar heb je namelijk ruimte zat bovenaan en nog aardig wat onderaan voor fotomateriaal (en in de CompuRover natuurlijk voor een laptop).
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Eerlijk gezegd zie ik zo'n oranje 200 AW best zitten, om te gaan fietsen bijvoorbeeld .
Ohja, als je eens kijkt op de foto's van B&H (daar is het soms beter zichtbaar dan op de site van Lowepro zelf) kan je zien dat de flap bovenaan ook een kleine ruimte herbergt . Kijk maar eens bij de zevende foto.
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Ik heb even geïnformeerd bij Foto Rubens. Ze zijn bestelbaar, maar niet binnen. Ze wachten op de levering van Lowepro. Ik heb er alvast eentje besteld... Nu de levertermijn nog afwachten...
Volgens wat men mij bij Lowepro vertelde zou dit zelfs indien het zou lekken, geen enkel probleem mogen vormen voor je materiaal.
Hetgeen ik naar verwees, was een 'seam-sealed pouch' zoals je bij de Pro Trekker-serie ziet.
Nog eens ter illustratie en informatie, zie het kopje 'Dedicated hydration' op de onderstaande pagina . Het systeem bij de Photo Sport is gelijkaardig, maar zit nu gewoon in het rugcompartiment, zonder aparte pouch of dergelijke .
P.S.: als je goed kijkt zie je dat Lowepro in de heupriem twee zakjes met een afsluitbare ritssluiting heeft voorzien ! Eentje aan elke kant, dus. Ze hebben blijkbaar goed nagedacht tijdens de ontwerpfase ...
ik heb nog nooit een camelback zak gehad die lekt in die 10 jaar dat ik er eentje heb tijdens het mountainbiken
en ik denk dat je de pro reeks niet echt kan gaan vergelijken met de sport reeks
daar zit wel een pak prijsverschil in ook he
Je weet nooit wat er gebeurt, zeg ik . Better be safe than sorry, zegt men in het Engels. De juiste vertaling zal wel iets zijn à la "voorkomen is beter dan genezen" .
Comment