Ik heb een Tumax dpt386afz externe flitser voor Sony gekocht bij camera.nl maar er zit geen nederlandstalige handleiding bij. Is er iemand die weet hoe ik die kan vinden of die mij eventueel een kopie kan bezorgen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
externe flitser
Collapse
X
-
- 13 maart 2011
-
Labels: Geen
-
-
Re: externe flitser
zou een rebranded versie zijn van de vivitar DF383.
Misschien dat je wat geschikt vind als je naar een manual voor die zoekt.
Welke taal is het dan? Engels zou toch geen probleem moeten zijn?WillemClassensDesign: Mijn website
Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
Flitsers:HVL-F42AM;
-
- 13 maart 2011
-
Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk berichtzou een rebranded versie zijn van de vivitar DF383.
Misschien dat je wat geschikt vind als je naar een manual voor die zoekt.
Welke taal is het dan? Engels zou toch geen probleem moeten zijn?
Comment
-
DAn zou je wat moeten googlen.. als je het product hier in een winkel hebt gekocht, en er wordt alleen Engels bij geleverd, dan verwacht ik eerlijk gezegd niet dat er een NL versie gaat zijn..
Googlen op --- Tumax dpt386afz handleiding .pdf -- of iets in die richting. Kijken of je wat tegenkomt.WillemClassensDesign: Mijn website
Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
Flitsers:HVL-F42AM;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sony A 200 Bekijk berichtProbleem , ik kan geen Engels lezen,zeker dat technisch Engels niet. Voor een duidelijke handleiding heb ik Nederlands nodig.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
- 13 maart 2011
-
Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk berichtDAn zou je wat moeten googlen.. als je het product hier in een winkel hebt gekocht, en er wordt alleen Engels bij geleverd, dan verwacht ik eerlijk gezegd niet dat er een NL versie gaat zijn..
Googlen op --- Tumax dpt386afz handleiding .pdf -- of iets in die richting. Kijken of je wat tegenkomt.
Comment
-
Comment