Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

externe flitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • externe flitser

    Ik heb een Tumax dpt386afz externe flitser voor Sony gekocht bij camera.nl maar er zit geen nederlandstalige handleiding bij. Is er iemand die weet hoe ik die kan vinden of die mij eventueel een kopie kan bezorgen?
    Last edited by Sony A 200; 27 april 2011, 20:19.

  • #2
    Re: externe flitser

    zou een rebranded versie zijn van de vivitar DF383.
    Misschien dat je wat geschikt vind als je naar een manual voor die zoekt.

    Welke taal is het dan? Engels zou toch geen probleem moeten zijn?
    WillemClassensDesign: Mijn website
    Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
    Flitsers:HVL-F42AM;

    Comment


    • #3
      Re: externe flitser

      Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
      zou een rebranded versie zijn van de vivitar DF383.
      Misschien dat je wat geschikt vind als je naar een manual voor die zoekt.

      Welke taal is het dan? Engels zou toch geen probleem moeten zijn?
      Probleem , ik kan geen Engels lezen,zeker dat technisch Engels niet. Voor een duidelijke handleiding heb ik Nederlands nodig.

      Comment


      • #4
        Re: externe flitser

        DAn zou je wat moeten googlen.. als je het product hier in een winkel hebt gekocht, en er wordt alleen Engels bij geleverd, dan verwacht ik eerlijk gezegd niet dat er een NL versie gaat zijn..

        Googlen op --- Tumax dpt386afz handleiding .pdf -- of iets in die richting. Kijken of je wat tegenkomt.
        WillemClassensDesign: Mijn website
        Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
        Flitsers:HVL-F42AM;

        Comment


        • #5
          Re: externe flitser

          Oorspronkelijk geplaatst door Sony A 200 Bekijk bericht
          Probleem , ik kan geen Engels lezen,zeker dat technisch Engels niet. Voor een duidelijke handleiding heb ik Nederlands nodig.
          Kijken of je een handleiding online kunt vinden, als tekst file, en dan vertalen met Babelfisch, niet perfect, maar meestal goed te volgen.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: externe flitser

            Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
            DAn zou je wat moeten googlen.. als je het product hier in een winkel hebt gekocht, en er wordt alleen Engels bij geleverd, dan verwacht ik eerlijk gezegd niet dat er een NL versie gaat zijn..

            Googlen op --- Tumax dpt386afz handleiding .pdf -- of iets in die richting. Kijken of je wat tegenkomt.
            Ik heb hem gekocht op camera.nl ,op die site is dat blijkbaar niet abnormaal om dat zij hun producten kopen in vreemde landen.Maar ik zal je raad volgen en nog eens proberen te googlen

            Comment

            Working...
            X