Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D300s Batt goedkoop , ook goed ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D300s Batt goedkoop , ook goed ?

Jammer dat de namaak alleen op prijs proberen te scoren en niet op kwaliteit. Was dat het geval dan waren de artikelen waarschijnlijk even duur en verkiest de meerderheid automatisch voor het origineel.
    Waarmee ik wil zeggen dat het verschil dus alleen maar in kwaliteit, degelijkheid en service zit.
    Echter dat je voor jezelf moet bepalen of je de geleverde kwaliteit van de namaak voldoende vindt tijdens het dagelijks gebruik.

Ben het ook met rikketik eens. Je kiest voor een basisproduct, maar vult aan met een zwakke schakel in de ketting.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
      Jammer dat de namaak alleen op prijs proberen te scoren en niet op kwaliteit. Was dat het geval dan waren de artikelen waarschijnlijk even duur en verkiest de meerderheid automatisch voor het origineel.
      Waarmee ik wil zeggen dat het verschil dus alleen maar in kwaliteit, degelijkheid en service zit.
      Echter dat je voor jezelf moet bepalen of je de geleverde kwaliteit van de namaak voldoende vindt tijdens het dagelijks gebruik.

Ben het ook met rikketik eens. Je kiest voor een basisproduct, maar vult aan met een zwakke schakel in de ketting.
      +1 want kijk hier maar eens wat een namaak product kan veroorzaken... de echte nikon versie is alvast heel erg degelijk.
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

bedankt allemaal voor de reactie's

ik zien het al ... het zal nie makkelijk worden om te beslissen .
        2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Comment

Ik heb "namaakbetterijen" voor 20D en D700 en ze hebben mij nog nooit in de steek gelaten. Volgens mij (en de "manual") waren ze qua specs evenwaardig.
          Ik zou een grip alleen overwegen als ik veel verticaal moet schieten, om meer shots te kunnen maken kun je net zo goed eens een batterij wisselen.
          Je toestel wordt er alleen maar groter en zwaarder door, zeker met nog een extra batterij erin.

Grtz,
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
            Je toestel wordt er alleen maar groter en zwaarder door, zeker met nog een extra batterij erin.

Grtz,
            Het valt te bezien hoe groot uw pollekes zijn he,dan kan zo een grip wel handig zijn

Comment

Vrij lange tijd met namaak batterijen gewerkt, maar ik was gewaarschuwd ! Toch kwam er een moment waarvoor ik gewaarschuwd was: kamera van volle (namaak) batterij voorzien en op weg naar mijn bestemming.Daar na ongeveer 15 minuten aangekomen en wat bleek, display van mijn kamera gaf aan "leeg" (dat ook het geval bleek te zijn)
              Nu geen namaak meer !.
              AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HdBD200 Bekijk bericht
                Vrij lange tijd met namaak batterijen gewerkt, maar ik was gewaarschuwd ! Toch kwam er een moment waarvoor ik gewaarschuwd was: kamera van volle (namaak) batterij voorzien en op weg naar mijn bestemming.Daar na ongeveer 15 minuten aangekomen en wat bleek, display van mijn kamera gaf aan "leeg" (dat ook het geval bleek te zijn)
                Nu geen namaak meer !.
                Tja, mijn batterijen (1 origineel en 2 andere) zijn +2,5 jaar oud en gebruik die door elkaar en ze werken nog alle 3 ook al is het nu wel al iets minder lang.
                Ik shoot tot de laatste druppel en steek er dan een nieuwe in.
                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                BE-Wommelgem
                .: 20D & D700 :.

Comment

Working...
                X