Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crumpler Cupcake Full Photo Backpack

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Crumpler Cupcake Full Photo Backpack

Beste forumleden,

Heeft een van jullie de Crumpler Cupcake Full Photo Backpack (http://www.crumpler.co.uk/?page=deta...62737ea5ad60in) in zijn/haar bezit en zo ja, zou je kunnen aangeven of deze groot genoeg is voor een Canon 1D met daaraan een 70-200mm F/2.8? Afgaande op de afmetingen heb ik het idee dat het net moet kunnen maar ik zou het toch graag zeker willen weten. De beschrijving geeft me niet zo veel houvast : "This size fits: 15" W MacBook Pro + professional SLR camera body + tele lens + 2 mid-size zoom lenses + 2 short zoom lenses + standard lens + flash + accessories"; dit klinkt indrukwekkend maar mijn ervaring is dat deze beschrijvingen wat optimistisch van aard zijn ...

In de buurt van waar ik woon is er bij mijn weten geen winkel waar deze rugzak in voorraad is, vandaar mijn vraag .....
    Last edited by hapa; 18 maart 2011, 10:26.

Re: Crumpler Cupcake Full Photo Backpack

Heb een gokje gewaagd en de rugzak besteld bij Foka voor net geen 90 Euro .. De zak ziet er prima uit en biedt plaats aan een Canon 1D met een 70-200 F/2.8 erop bevestigd. Daarbovenop krijg ik er ook nog een 24-70 F/2.8 en flitser in, dus al met al ben ik dik tevreden ...

Comment

Working...
    X