Welke externe kaartlezer kunnen jullie aanraden? Mijn oude leest alleen maar cf/MD/SD/MMC... een moderne SDHC leest hij niet..of doe ik iets verkeerd??
Graag wat raad a.u.b.
In de Mediamarkt, LOGON 63 in 1 smart combo. Leest SD, SDHC, Micro SD, mini SD, CF, M2, MMC, XD, SIM en je ID kaart. Kunt er nie aan ge***** zijn. Waar ze de 63 vandaan halen weet ik niet maar het is goedkoop, goed en veel.
Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
Nu nog de kennis en het vakmanschap
In de Mediamarkt, LOGON 63 in 1 smart combo. Leest SD, SDHC, Micro SD, mini SD, CF, M2, MMC, XD, SIM en je ID kaart. Kunt er nie aan ge***** zijn. Waar ze de 63 vandaan halen weet ik niet maar het is goedkoop, goed en veel.
Linkje ?
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Comment