Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parapluhouder / adapter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Parapluhouder / adapter

Ik ben op zoek naar een statief + parapluhouder om mijn Minolta HS5600 flits op te monteren. De meeste van dergelijke adapters hebben blijkbaar hotshoe mount. Echter, dit heeft een Minolta/Sony flits niet. Bij de flits zit echter wel een voetje bij met inwendige schroefdraad zoals op de onderkant van camerabody's. Mijn vraag is nu of dergelijke adapters ook te vinden zijn met een schroefaansluiting zoals camerastatieven? Dit zou me de hotshoe adapter besparen...
    Nikon D700, wat glas en Sony RX100
    BD2424BE
    Klik voor meer!

Re: Parapluhouder / adapter

deze swivels hebben allebei een schroefdraad...

typisch moet je zoeken naar swivels met een spigot... ze zijn vlot te krijgen.
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Re: Parapluhouder / adapter

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      deze swivels hebben allebei een schroefdraad...

typisch moet je zoeken naar swivels met een spigot... ze zijn vlot te krijgen.
      Bedankt voor je reactie.
      Bij die van Konijn staat er op de site dat ze geschikt zijn voor alle merken flitsers. Ook voor de "non-hotshoe" zoals mijn Sony/Minolta?

Ik zie ook dat je tevreden bent met die van de Aziatsche leverancier. Lukt dat wat qua levertermijn/import?

Bedankt!
      Nikon D700, wat glas en Sony RX100
      BD2424BE
      Klik voor meer!

Comment

Working...
      X