Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herlaad batterij kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• herlaad batterij kopen

heb nieuwe her.bat nodig AA model voor mijn pentax 100
    welke zijn de beste
    alvast bedankt voor de tips

mvg benko

Re: herlaad batterij kopen

Kijk hier eens:
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

En vergeet vooral dit topic niet, want de lader even belangrijk als de keuze van de batterijen:
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      En vergeet vooral dit topic niet, want de lader even belangrijk als de keuze van de batterijen:
      http://forum.belgiumdigital.com/f36/...highlight=maha
      Idd! Gebruik ik nu ook al een tijdje en heb er oude batterijen een 2de leven mee kunnen geven.
      Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

in de test-aankoop van deze maand een test van oplaadbare batterijen en laders.

Comment

Ik ben zeer tevreden over Ansmann 2850mah herlaadbare batterijen.
          Ik gebruik die vooral voor mijn SB600 flitser. Ze zijn, volgens de consumententest.nl,
          betrouwbaar en houden hun oplaadsterkte vele maanden vast. Dat is ook mijn ondervinding.
          Groeten BaseLine.
          Nikon D750, Nikon: AFS 50mm 1:1.4 - 16-35mmG ED - 24-70mmG 2.8 ED - 70-200mmG 2.8 ED - 105mm 2.8VR-IF - .
          Nikon D90, Nikon 18-200mm VRII - SB600. Sigma: 17-70 1:2.8 - 150-500mm OS.

Comment

Ik ben al sinds lang een fan van de Sanyo Eneloops. Die houden hun lading superlang zodat je niet om de haverklap je batterijen opnieuw moet opladen voor je er op uit trekt. In m'n Pentax *istDS werkten die uitmuntend.

Intss is de *istDS op pensioen en heeft m'n huidige camera andere batterijen, maar de Eneloops zorgen nog steeds dat m'n 2 AF540FGZ flitsers steeds paraat zijn. In de batterijgrip van m'n Pentax K-7/K-5 is er wel terug de mogelijkheid om alternatief AA-batterijen te laden ipv de standaard batterijen, en ook hier hebben de Eneloops al enkele malen een brug kunnen maken naar de eerst beschikbare oplaadbeurt.

De lader is inderdaad ook belangrijk. Ik heb deze:

Dat is de Duitse variant van de LaCrosse BC-900, die toen ik 'm kocht over het hele net erg lovende kritieken kreeg.

Deze combo gaat al jaren mee.

Wim
            Last edited by ishpuini; 17 januari 2011, 15:26.
            Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Woensdag 19 januari bij den Aldi:
              Top Craft Precharged "ready to use" voor 4,99 euro.

(4x AA of 4x AAA of 2x C of 2x D of 1x 9V)

De AA en AAA accu's heb ik getest in de Maha MH-C9000 en die zijn heel goed (ook nog na bijna 1,5 jaar).
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Working...
              X