Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak voor camera en lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rugzak voor camera en lenzen

Beste,

Ben op zoek naar een degelijke rugzak om een camera (Nikon D3100) en enkele lenzen in mee te nemen. Graag had ik er ook een laptop in kwijt gekunnen (17"). Hebben jullie ervaringen/suggesties? Iemand ervaring met een Lowepro Compudaypack?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Re: Rugzak voor camera en lenzen

ik gebruik een lowepro fastpack 350, bevalt prima
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Yep, hier ook, camera kan er uit door hem op 1 schouder even te dragen, de rits kan weggestoken worden onder de flap, zeer multifunctioneel modelleke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svcauwen Bekijk bericht
        Beste,

Ben op zoek naar een degelijke rugzak om een camera (Nikon D3100) en enkele lenzen in mee te nemen. Graag had ik er ook een laptop in kwijt gekunnen (17"). Hebben jullie ervaringen/suggesties? Iemand ervaring met een Lowepro Compudaypack?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
        Ik heb deze tas.
        Op zich geen slechte tas voor mee op reis te gaan bvb.
        Wel heb ik een vraag voor jou. Je spreekt van een laptop met 17 inch
        Is dit een 17 inch standaardformaat of een widescreen (16:10) formaat qua scherm e.a.?

Ze is wel vrij bepekt voor de rest, ik heb er bvb 40D inzitten met mijn basis-lenzen arsenaal (17-50, 55-200 & 50mm). In de bovenruimte kan je ook wel wat dingen kwijt zoals batterijen, kaartjes, flitsers e.d.
        Voor strobisme doeleinden is de zak naar mijn idee niet aan te raden waardoor ik zelf aan het uitkijken ben van zodra budgetair mogelijk naar een andere tas
        Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Bedankt voor de reacties! De grootste computer die er in zou moeten is een standaard 17 inch laptop... Ga beide zakken eens in levende lijve gaan bekijken... Zie dat ze op stock zijn bij Art & Craft en dat is nie zo ver.

Comment

Ik ben heel tevreden van de Lowepro Computrekker AW's. Er is een gewoon en een Plus-model. In die laatste zou zo'n laptop zeker moeten passen.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
            X