Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

draagtas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• draagtas

Ik ben op zoek naar een draagtas om een paar extra lenzen in te stoppen (+ eventueel klein materiaal) die ik op een snelle manier wil wisselen tijdens het fotograferen....en het zou uiteraard ook nog aangenaam en gemakkelijk moeten zijn om mee rond te lopen.

Heeft er iemand een goede ervaringen met het één of andere type? Alle tips zijn welkom.

Thx,
    Herman
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Re: draagtas

Think tank Photo modular system
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Of het (vernieuwde) Lowepro Street & Field modulair systeem ...

Als het een echte tas mag zijn: de Lowepro Classified 250 AW ofzo ?
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

is de tas alleen bedoelt voor een aantal extra objectieven en wat klein spul, of moet ook de camera erbij?

je zou eens kunnen kijken naar een lowepro stealth reporter D100AW, D200AW of D300AW, ruim genoeg en goed hanteerbaar, makkelijk wisselen van objectieven.

ook de genoemde classified is een geschikte tas, alleen lijkt de 250 me wel wat aan de grote kant en ook zwaar als ie gevuld is, ik zou dan eerder naar de 160 kijken, maar is afhankelijk van wat je er in mee wilt nemen, hoeveel moet er in kunnen?

je kunt evt ook kiezen voor een heuptas, die kun je vaak snel van je rug naar je buik draaien en geven je veel bewegingsvrijheid, je kunt o.a denken aan de
        lowepro outback serie
        think tank heeft ook een leuke serie heuptassen

beste is natuurlijk te gaan passen in de winkel.

Comment

thinktank urban stealth: handig en niet op vallend.
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

je zou ook eens kunnen kijken naar crumpler, deze zijn erg snel toegankelijk en veelzijdig indeelbaar voor als je wil, alleen lenzen of allerlei andere zaken.
            Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

Afhankelijk van hoe groot je materiaal is en hoe veel je wil meenemen...kijk ook eens naar de Lowepro Nova AW serie . Ik gebruik 't kleinste model (140 AW) voor mijn NEX-5 enz, maar de 200 AW misschien ?
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Bedankt voor jullie reacties...denk dat ik best toch eerst een naar een winkel ga
                Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Working...
                X