Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dell U2711 overkill?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dell U2711 overkill?

beste forumgangers,

ik ben stilaan aan het uitkijken voor een nieuwe fatsoenlijke desktop voor Photoshop te draaien en daar hoort uiteraard een scherm bij.

Eerst was mijn oog gevallen op de Dell U2410 omdat deze goede commentaar krijgt.
    Nu zag ik echter dat er nog een model groter is, namelijk de Dell U2711 maar ik vraag me af of dit niet beetje overkill is voor Photoshop. Ik heb liever 1 groot scherm dan 2 kleinere vandaar dat ik deze 27" wel als optie beschouw.

Het is bovendien ook een IPS-panel met gigantische resolutie en volgens de specs uiterst geschikt voor fotobewerking.

Heeft iemand hier ervaring mee of raad je iets anders aan? Minimum wil ik een 24" hebben voor het praktische gemak bij Photoshop. Ik vrees dat een 24" eizo me toch wat TE veel zou kosten.

Alvast bedankt!

PS : kom NIET af met een iMAC of iets dergelijks want de desktop wordt een Windows-PC
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Re: Dell U2711 overkill?

Dresse heeft em gekocht, maar hij is niet tevreden over de anti glare coating. Hij zegt dat het alsof er een ruis over z'n scherm zit.
    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

Comment

Re: Dell U2711 overkill?

bedankt voor de link!
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Working...
      X