Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP Rare overbelichte rand probleem flits set??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HELP Rare overbelichte rand probleem flits set??

Oorspronkelijk geplaatst door Aaltjuh Bekijk bericht
    @jeroen ,

is dat ook echt iets dat je adviseerd die set
    of zeg je joh je kan beter een andere set kopen
    van een heel ander merk...

Liefs Aal
    De RF602 set (is een ander merk) is een zeer goede, betaalbare en betrouwbare set. Heb zelf ook twee van die FE setjes triggers en die laten me om de haverklap in de steek...altijd opletten geblazen. Vaak helpt het door ze op een ander kanaal te zetten, maar uiteindelijk zijn ze gewoon niet betrouwbaar genoeg.

Naast RF602 heb je Skyports en Pocketwizzards welke betrouwbaar zijn, maar dan kom je ineens op een prijsklasse die het voor jou zeker niet waard gaat zijn.

PS...hoe meet je je licht? Ik zou daar ook nog eens wat over opzoeken als je hem eerder niet in M-stand had staan.
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Re: HELP Rare overbelichte rand probleem flits set??

Hoi Jeroen ,

ik heb een RF 604 en geen FE

zal je wel weer denken heb je haar weer maar ik heb van de zomer 2 aparaatjes bij me canon gekocht omdat een fotograaf die ik ken deze ook had en echt leuke dingen ermee kan doen

en ik mocht de bruiloft fotograveren van de broer van wesley ( Postars winaar 2010 )
      en dan wil je wel iets aparts kunnen doen en het resultaat van dit aparaat is echt super super gaaf kijk maar en dan te bedenken dat het regende....
      foto is doorgelinkt van hyves vandaar dat ie niet scherp is

de Pocket Wizard Mini TT1 Control TL Canon en de Pocket Wizard Flex TT5 Control TL Canon

Kan ik daar ook iets mee doen in de studio ??

ik had een meter was 240 euro geloof ik heb ik weer verkocht omdat ik er niets van snapte
      doe eigenlijk alles een beetje op gevoel..

liefs Aal

Comment

Working...
      X