Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

adapter SD naar CF

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• adapter SD naar CF

Blijkbaar zijn er adapters op de markt die toelaten SD-kaartjes te gebruiken in een camera die enkel Compact Flash lust (Panasonic, Jobo, Delkin,...)
    Heeft er iemand enige ervaring met deze dingen?
    Naar het schijnt zouden ze trager zijn (lijkt logisch), maar is het werkbaar?
    Dank alvast voor reacties!
    mijn fotosite

Re: adapter SD naar CF

die bestaan en ik kan me inbeelden dat die trager zijn maar werkbaar zal het wel zijn ja...

maar euhm... met de huidige prijzen van CF-kaarten zou je toch zo niet beginnen rotzooien toch?
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVG Bekijk bericht
      Blijkbaar zijn er adapters op de markt die toelaten SD-kaartjes te gebruiken in een camera die enkel Compact Flash lust (Panasonic, Jobo, Delkin,...)
      Heeft er iemand enige ervaring met deze dingen?
      Naar het schijnt zouden ze trager zijn (lijkt logisch), maar is het werkbaar?
      Dank alvast voor reacties!
      Hou er wel rekening mee dat indien u er een Eye-Fi X2 kaartje in stopt dat het niet werkt
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
        die bestaan en ik kan me inbeelden dat die trager zijn maar werkbaar zal het wel zijn ja...

maar euhm... met de huidige prijzen van CF-kaarten zou je toch zo niet beginnen rotzooien toch?
        Ik heb hier een aantal SD-kaartjes liggen die ik niet (veel) gebruik in mijn compactje, terwijl ik anderzijds met mijn 5D CF-kaartjes tekort kom.
        Het is dus een kwestie van flexibiliteit...
        mijn fotosite

Comment

Working...
        X