Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD voor Nikon D90

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD voor Nikon D90

Dag,

Ik ben van plan om een Nikon D90 aan te schaffen. Maar welke SD-kaart koop ik het best?
    Scandisk ultra (15 Mb/s) - betaalbaar
    Scandisk HD Video (20 Mb/s) - iets duurder
    Scandisk extreme (30Mb/s) - duur
    Voor mij is de eerste voldoende, is wel wat trager dan de rest, maar dat vind ik niet erg, het prijsverschil is voor mij te groot om de duurste te nemen, en in de toekomst worden die dingen toch maar goedkoper.

Maar is de snelheid voldoende voor de video-functie op de D90? Ik werkte nog nooit met een camera met video-functie, vandaar dat ik twijfel.

Bedankt voor de tips.

Luna

Re: SD voor Nikon D90

Neem de eerste, is goed genoeg ... Je moet u hoofd niet laten zot maken door dure kaartjes.
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Ik gebruik de Ultra. 1 x 4 GB en 2 x 2 GB.
      Zeer tevreden.

Grtz

Louis
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

2x Sandisk Exterme III 8gb supersnel en nooit te kort aan geheugen (als je RAW+Jpeg gebruikt).

Comment

Neem een Wi-Fi SDHC Card
          Draadloze transmissie van foto's, video's en RAW via haar eigen draadloze netwerk op de computer en online sharing sites zoals Facebook, YouTube, Flickr, enz.,WLAN 802.11b/g/n, Wi-Fi Geotagging Possitions Service (WPS), draadloos internet beschikbaar, toegang via open netwerken en hotspot-toegang. AdHoc Transfair voor uw foto's en video's rechtstreeks vanaf je camera naar je computer te zenden zonder gebruik van een router.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
            Neem een Wi-Fi SDHC Card
            Draadloze transmissie van foto's, video's en RAW via haar eigen draadloze netwerk op de computer en online sharing sites zoals Facebook, YouTube, Flickr, enz.,WLAN 802.11b/g/n, Wi-Fi Geotagging Possitions Service (WPS), draadloos internet beschikbaar, toegang via open netwerken en hotspot-toegang. AdHoc Transfair voor uw foto's en video's rechtstreeks vanaf je camera naar je computer te zenden zonder gebruik van een router.
            Da's kei leuk als je op vakantie in de natuur loopt

Kaartjes van transcend e.d. doen het ook prima.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

Comment

Working...
            X