Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lcd protectiecover

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lcd protectiecover

    hallo
    zijn er hier mensen die een ander dan de bijgeleverde protectiecover gebruiken voor het lcd schermpje?
    het mijne is namelijk gebarsten bij het verwijderen en nu moet ik mij een ander aanschaffen
    ik heb eens gekeken bij konijn en je hebt er verschillende, zoals de hama protectie folie 12,15€ of je heb er in glas 42,66€
    je hebt natuurlijk ook het originele plastic van nikon 11,69€ "bij art&craft kost da zelfs19€"
    dit zijn der allemaal voor de nikon d700
    heeft er hier iemand al ervaring mee met een van deze covers?
    grtz Tweetty
    ps: waar kan ik ze het best kopen? prijs levering?
    bd0379be

  • #2
    Re: lcd protectiecover

    Dit is ook een goede optie.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: lcd protectiecover

      Bezit ook zo'n protectieschermpje in gehard glas van GGS voor mijn Canon.
      Perfect maar pas op, eens het kadertje rond de LCD plakt, blijft het op die plaats.
      Dus voorzichtig aanbrengen.
      Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

      Comment


      • #4
        Re: lcd protectiecover

        Enige tijd geleden heb ik ook lcd beschermers aangekocht, drie in een pakje van Fujifilm. Het is plastic , geschikt voor 3" schermen (zoals op mijn 7D)

        Kostprijs : net geen 6 euro !!!

        Aangekocht bij fotorembrandt in Merksem : http://www.fotorembrandt.be/N_frame....orembrandt.be/

        De beschermplastics staan niet op de site vermeldt ! Maar ze zijn wel meestal leverbaar uit voorraad.

        Het is natuurlijk geen glas, maar tot op heden nog geen enkele kras op mijn scherm.
        Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

        Comment

        Working...
        X