Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multifunctionele printer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Multifunctionele printer

Ik zou een nieuwe multifunctionele printer willen kopen <200 euro

Ben aan twijfelen tussen Canon MP640 of een EPSON SX610FW

Wat heb ik nodig ?

WIFI, degelijke scanner kleur, degelijke printer tekst, af en toe eens een fotooke drukken ( meer uitzondering dan regel )

Iemand ervaring met deze printers en merken ?
    Altijd een HP gehad maar die wil niet meer.
    Last edited by jurglimb; 16 juli 2010, 14:41.
    https://www.facebook.com/Fotograaf.Jurgen.Limbourg/
    www.jurgenlimbourg.be

Re: Multifunctionele printer

Een Epson SX515W is ook zeer goed aan te bevelen...deze printer beschikt over alles wat je vraagt. Ik heb er vorige maand 99 Euro voor neergelegd, en tot nu toe nog geen vreemde zaken tegengekomen. Heb ook altijd een HP printer gehad, maar wilde nu een niet te dure all-in-one hebben met netwerk aansluiting. De HP varianten gingen allemaal over de 100 Euro heen, en dat was toch iets te prijzig voor hetgeen ik de printer zou gaan gebruiken.
    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

Ik heb zelf de canon mp640 en ben daar heel tevreden over. Enkele voordelen ten opzichte van de epson zijn:

- Afzonderlijke pigment-zwart inktpatroon voor zwarter zwart in foto's etc.
      - Twee papierlades: een onderaan voor gewoon papier en een langs achter voor fotopapier of langere stukken dan 30 cm.
      - Je kan ook op CD's printen (dit is een van de redenen dat ik deze gekocht heb)
      - Minder knopjes, als hij niet in gebruik is kan je alles dichtklappen. Dit beschermt zowel de LCD tegen krassen of beschadigingen als tegen stof in de printer
      - Hogere printeresolutie (9600x2400 dpi vs 5760x1440 dpi bij de epson)
      - Mogelijkheid tot dubbelzijdig printen (dit duurt wel lang en is niet of moeilijk bruikbaar in landscape)

Voordeel van de Epson:
      - Mogelijkheid tot faxen
      - Stiller (<40dB vs 47dB)

Verder wordt de canon heel goed beoordeeld voor zijn fotokwalitiet (ik weet niet hoe dit zit voor de epson).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan De Cock Bekijk bericht
        Ik heb zelf de canon mp640 en ben daar heel tevreden over. Enkele voordelen ten opzichte van de epson zijn:

- Afzonderlijke pigment-zwart inktpatroon voor zwarter zwart in foto's etc.
        - Twee papierlades: een onderaan voor gewoon papier en een langs achter voor fotopapier of langere stukken dan 30 cm.
        - Je kan ook op CD's printen (dit is een van de redenen dat ik deze gekocht heb)
        - Minder knopjes, als hij niet in gebruik is kan je alles dichtklappen. Dit beschermt zowel de LCD tegen krassen of beschadigingen als tegen stof in de printer
        - Hogere printeresolutie (9600x2400 dpi vs 5760x1440 dpi bij de epson)
        - Mogelijkheid tot dubbelzijdig printen (dit duurt wel lang en is niet of moeilijk bruikbaar in landscape)

Voordeel van de Epson:
        - Mogelijkheid tot faxen
        - Stiller (<40dB vs 47dB)

Verder wordt de canon heel goed beoordeeld voor zijn fotokwalitiet (ik weet niet hoe dit zit voor de epson).
        hier ook die 640 van canon, zeer tevreden van!
        epson ken ik ook niet, maar een stille epson heb ik nag nooit meegemeekt
        nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          epson ken ik ook niet, maar een stille epson heb ik nag nooit meegemeekt
          Dat zijn de specificaties van de website van Epson zelf, heb nog eens opgezocht op trustedreviews, de canon heeft een piek van 63 dB en de epson 68dB => de canon is dus wss stiller.
          Last edited by Johan De Cock; 18 juli 2010, 18:52.

Comment

Working...
          X