Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cactus V4 triggers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cactus V4 triggers

Kennen jullie in Antwerpen centrum een fotozaak die de Cactus V4 triggers verkoopt ?

Alvast bedankt voor jullie feedback !

Re: Cactus V4 triggers

Oorspronkelijk geplaatst door Michel De Keyser Bekijk bericht
    Kennen jullie in Antwerpen centrum een fotozaak die de Cactus V4 triggers verkoopt ?

Ik heb de mijn in China gekocht, en op 6 dagen thuis, 3 sets compleet voor 106 euro verzending inclusief. Wel opletten dat ze interferentie geven op de oude 5D, heb ik ook moeten ervaren. Vandaar dat ik nu werk met Skyports van Elinchrom. Als je ze gaat vinden in de Antwerpse omgeving ga je der een pak voor betalen, terwijl nu de (oude) skyports in promotie zijn bij Servix in Aartselaar.

MVG, jeff c.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michel De Keyser Bekijk bericht

er is tegenwoordig veel beters op de markt: RF602
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        er is tegenwoordig veel beters op de markt: RF602
        Die Youngnuo dingen beter? Ik hoor toch andere dingen van de mensen die ze vergeleken hebben .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk bericht
          Die Youngnuo dingen beter? Ik hoor toch andere dingen van de mensen die ze vergeleken hebben .
          Ik heb er meer dan 10... werken feilloos... +100m ver.... etc... etc... Welke mensen hebben ze vergeleken? Zijn zijn de absolute hit in de strobist wereld...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk bericht
            deel dees mening ook hoor, werken steevast! zonder probleem
            nikon stuff

Comment

Bedankt voor jullie feedback. Ik heb net de RF-602 triggers besteld in Nederland (bij FotoShop Aalten)

Comment

Working...
              X