Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slingbags voor groot materiaal?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Slingbags voor groot materiaal?

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
    Misschien vind je ze iets te vrouwelijk? Is nochthans een leuke mooie tas hoor. Mijn man vindt hem prima ook, maar het is niet zo stoer als een zwarte lowepro bv.
    Ghoh het heeft niet echt iets met stoer te maken hoor, ik loop nu al met een tas die oud en versleten en waar overal wel wat modder hangt of scheurtjes in zitten
    Maar crumpler zakken lijken me gewoon niet wat ik zocht. Je mag altijd een foto nemen en hier plaatsen van hoe jij je rugzak gecompartimenteerd hebt.
    Btw, de zak die ik besteld heb is rood dus het moest echt voor een keer geen zwarte zijn
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

ik heb net de lowepro slingshot 300AW gekocht ( veel ruimte voor toekomstig materiaal)
      vind deze best ok om te dragen , vind zelfs dat je vergeet dat ie op je rug hangt maar er zit dan ook nog niet veel glas in ....
      Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht

Bij cameranu staan de crumpler rugzakken (ook een medium versie beschikbaar) aan een prijsje. Ik heb er onlangs de large versie gekocht en voor een 'klein' meisje als ik toch al een behoorlijke rugzak. Ze draagt ontzettend goed, al heb ik er wel nog geen lange afstanden mee gedaan. Ziet er alvast niet uit als een fototas. Je kunt er het fotodeel zelf uithalen zodat het een gewone rugzak wordt.
        @Nena: Welk model heb je juist gekocht? Is het dan half- of een full-photobag? Ik vind het idee van die halve fotorugzakken wel leuk. Zeker voor uitstappen als je nog een regenjasje, een drankje en wat nog meer wil mee nemen. Als ik al mijn materiaal wil mee nemen moet ik wel naar een volledige fotorugzak gaan. Kan je daar ook het foto-compartiment uithalen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_O Bekijk bericht
          @Nena: Welk model heb je juist gekocht? Is het dan half- of een full-photobag? Ik vind het idee van die halve fotorugzakken wel leuk. Zeker voor uitstappen als je nog een regenjasje, een drankje en wat nog meer wil mee nemen. Als ik al mijn materiaal wil mee nemen moet ik wel naar een volledige fotorugzak gaan. Kan je daar ook het foto-compartiment uithalen?
          Ik heb de Crumpler Pyjama Pride L gekocht. Das een full photobag. Het fotocompartiment kun je er uithalen, maar hou er rekening mee dat dit fotocompartiment de hele rugzak in beslag neemt.
          Deze rugzak is alvast heel groot. Ik twijfelde eerst nog met de XL versie (omdat zowel M, L als XL versie aan 75 euro stonden, maar ben blij dat ik bij de L gebleven ben). Ik wilde vooral ook een laptop kwijt kunnen vandaar dat het deze geworden is.
          Aangezien mijn uitzet nog niet zo groot is, kan ik nog voldoende kwijt in het fotocompartiment (zoals bv. een regenjasje of notitieboekje of pen of koek (gesloten weliswaar). Drank zou ik daar niet steken, maar dat kun je ook wel ergens kwijt.

Op google vind je tal van foto's hoe ze er echt uitziet. Er zit ook een soort buikzakje bij waar je zeker een flesje drank in kwijt kunt. Nu zit al mijn rommel a la geheugenkaartjes, kabeltjes, batterijen, triggers erin.
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ziet er wel handig uit. Ik vind het raar dat dit model niet op de website van crumpler staat.

Comment

Working...
            X