Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotowinkel rond Gent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotowinkel rond Gent

Dag

Weten jullie nog een goede fotowinkel zijn rond de Veldstraat in Gent? Ik ga een fotorugzal kopen, maar diegene die ik wil ligt meestal niet meer in de Fnac.
    Als jullie er nog een paar weten, laat het maar weten. Liefst niet te ver van de Korenmarkt of de Veldstraat.
    Website[/CENTER]

Re: Fotowinkel rond Gent

Hey.
    In de Volderstraat is er nog een fotowinkel (richting water / Jakobijnenstraat), en in de Kalandestraat (zijstraat Volderstraat, een verkeersvrij winkelstraatje) is er ook een fotowinkel als ik me niet vergis.
    En uiteraard Art & Craft in Mariakerke...
    mvg,
    Hiawatha.
    What if...

Comment

Hi,

In de Volderstraat is er nog een fotowinkel (richting water / Jakobijnenstraat)
      Dat is de fotozaak Verstreaten, Hoornstraat 6. Deze bestaat al heel lang en is degelijk.

Mvg. José.

Comment

focilux is ook een mogelijkheid in gent

is de kortrijksepoortstraat of art&craft in mariakerke mss
        Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Focilux heeft de boeken dichtgedaan, en is nu overgenomen door art & craft, voor zover ik weet...

mvg,
          Hiawatha.
          What if...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hiawatha Bekijk bericht
            Focilux heeft de boeken dichtgedaan, en is nu overgenomen door art & craft, voor zover ik weet...

mvg,
            Hiawatha.
            klopt, zelf ga ik naar art en craft
            nikon stuff

Comment

Focilux is dus dicht en ik dacht die winkel in de Hoornstraat ook, zoals nog wel enkele andere;

als het enkel voor een tas is en in die buurt moet zijn: AS Adventure heeft ook Lowepro

maar ik zou toch meteen naar Mariakerke gaan: grotere voorraad en prijzen zijn een stuk beter dan Fnac
              Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Ik denk dat ik naar Art & Craft ga gaan, lijkt mij nog een degelijke winkel.
                Website[/CENTER]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bourgoignie Bekijk bericht
                  Hi,

Dat is de fotozaak Verstreaten, Hoornstraat 6. Deze bestaat al heel lang en is degelijk.

Mvg. José.
                  Mag ook wel degelijk zijn ook; de Nikon D90 body lag er vorige week voor 1399 euro in de etalage.
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

Comment

Working...
                  X