Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fototas kopen

Dag

ik ben van plan binnen kort een fotorugzak te kopen maar ben nog aan het twijfelen welke ik zou kopen.
    Kunnen jullie er een paar zeggen die jullie goed vinden. Er moet wel redelijk wat materiaal in kunnen en ook het gebruiksgemak moet goed zijn.
    Ik dacht zo al eens aan de Lowepro Flipside 400 AW, maar die lijkt me nogal groot.
    Er moet zeker een reflex in kunnen + 200mm lens + 55mm lens + oplader + filters + nog wat accessoires. Ik denk ook al aan later want ik zou later een nieuwe rflex kopen met nog wat extra lensen erbij. Dus dan is de Lowepro Flipside 400 AW wel groot genoeg. Maar het is ook na-ogal zonde om zo een grote tas dan te kopen en hem maar de helft te vullen.
    Het moet wel een rugzak zijn. Die vind ik het gemakkelijkst om mee te dragen.
    Ik ben een natuurfotograaf dus die moet zeker tegen een stootje kunnen, maar tegenwoordig kunnen de meeste daar wel tegen.
    Last edited by photographyfreak; 2 juli 2010, 11:47.
    Website[/CENTER]

Re: Fototas kopen

Die Flipside 400 AW is een uitstekende rugzak ! Als je denkt aan zonnekappen enz om mee te nemen, naast filters, batterijen, enz, dan lijkt me die niet te groot. Ga gewoon eens passen in een winkel, zou ik zeggen .
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Het is een heerlijke rugzak! Je kan er een review over lezen op men website.

Jakke
      Canon en glas
      www.jakke16.be

Comment

Ik heb net eens gekeken op de website van Art & Craft en daar zag ik de Lowepro Flipside 200 staan, is deze een goede rugzak? Ik zag wel dat er geen AW aanwezig was, maar die kunnen toch al tegen een beetje regen niet?
        Website[/CENTER]

Comment

Welke zouden jullie kiezen?
          De Lowepro Mini Trekker AW of de Lowepro Flipside 200?
          Die Mini Trekker AW ziet er ook wel goed uit. Heel wat kleiener maar daar kan nog wel veel in denk ik.
          Als je de foto's bekijkt op de website. Er kan volgens mij zeker een 400mm lens in en nog 4 andere lenzen + nog wat accessoires.
          Website[/CENTER]

Comment

Ja, een 400mm lens...een 400 f/5.6, een 400 f/2.8, een 100-400 of 70-400 klasse lens,...dat is verschillend hé. Kijk liever op de site van Lowepro, daar staan vrij duidelijke foto's bij en ook met 'up to 300mm f/2.8' of 'up to 70-200 f/2.8', enz...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik besloot daarnet net langer meer te treuzelen en ben naar Art & Craft gereden. Heb daar een Lowepro Flipside 400 AW gekocht. Wel een grote zak. Maar aangezien ik in de komende maanden een nieuwe lens ga kopen lijkt mij die toch groot genoeg.
              Er zit nu een Nikon D40X in samen met een 18-55mm lens, 55-200 lens, circulaire polaristatiefilter, skyfilter (het doosje dan toch), lader, memorycards, reinigingskit, en nog wat accessoires.
              Website[/CENTER]

Comment

Working...
              X