Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro primus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro primus

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de lowepro primus?
    over deze rug zak is namelijk weinig tevinden. ik vind hem er wel zeer goed uitzien.

Iemand voor - en nadelen van deze rugzak?

grtjs,
    Pieter
    “For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

Re: Lowepro primus

niemand ervaring?(:
    “For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

Comment

Ik vrees ervoor. Ziet er inderdaad een handige rugzak uit...en Lowepro is kwaliteit . Kan je volgens mij geen slechte koop aan doen, mits je weet wat je hebt aan materiaal en wat er in gaat. Voor mij bijvoorbeeld zou hij te klein zijn.
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
        Ik vrees ervoor. Ziet er inderdaad een handige rugzak uit...en Lowepro is kwaliteit . Kan je volgens mij geen slechte koop aan doen, mits je weet wat je hebt aan materiaal en wat er in gaat. Voor mij bijvoorbeeld zou hij te klein zijn.
        maar ik vind hem bijna niet in een belgische shop.
        voor mij zou hij groot genoeg zijn mits ik mijn licht stuff in een andere tas heb.
        Toch maar eens overwegen (;

Comment

Fototassen zijn zo persoonlijk dat het moeilijk is om een objectieve mening te hebben.
          Ik heb er 6 (van klein naar groot) en gebruik ze door elkaar, naargelang de behoefte.
          Lowe Pro tassen zijn heel goed, maar de indeling mag je niet beoordelen op een website, je moet dit zelf gaan bekijken. In sommige winkels wil men ze soms bestellen zonder aankoopverplichting.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietersimons Bekijk bericht
            maar ik vind hem bijna niet in een belgische shop.
            voor mij zou hij groot genoeg zijn mits ik mijn licht stuff in een andere tas heb.
            Toch maar eens overwegen (;
            Kijk eens bij studio73 staat in aanbieding, grt

http://shop.studio73.be/sale-photo
            https://ggpics.be/

Comment

Ik heb die rugzak 2 jaar geleden gekocht in een engelse online shop die af en toe lowepro rugzakken in de aanbieding plaatst. Ben er heel tevreden over neem die mee op reis als we gaan wandelen of iets gaan bezoeken en wat gerief willen meenemen. Voor bezoeken van een stad neem ik een schoudertas mee omdat dit praktischer is in drukke plaatsen. De rugzak bestaat uit 2 compartimenten en je kan je camera via de zijkant uithalen (minder praktisch voor linkshandigen) of de tas draaien terwijl hij nog vastzit aan je heup en via de achterzijde eruit halen. Om hem te openen op de grond moet je niet de rugzijde op de grond leggen maar de voorkant en voorkom je dat de smerig kant op uw rug komt. Er is ook een handig flap om jassen en truien tussen te plaatsen. Ook je statief kan je eraan bevestigen.
              Ik heb dacht ik 80 euro betaald verzending inbegrepen en was tijdens de bestelling ongerust als het wel om origineel materiaal ging, in belgische shops was het meer dan het dubbel. Ondertussen heb ik er zelfs een manfrotto statief met balhoofd gekocht nog een stuk onder de prijs van de berg met konijnen. De schommeling van de pond en de goeie prijzen kan zorgen voor winst.
              site: www.fotosense.co.uk
              Canon 40D + EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM + EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - EF 50mm 1.8 II + 420 EX
              Powershot G3

Comment

Op fotokonijnenberg zag ik deze rugzak vandaag ook voorbijkomen: link

Ziet er zeer handig uit!

Comment

Inderdaad een prima rugzak, heel handig, AW-cover enz...er kan alleen niet zo veel in, hé. Allez, wat mij betreft toch niet...iets zoals een 70-300G (Sony) en 70-200 f/4 (Canon) misschien als je 'm op de camera zet, met een andere lens en een flash of nog een (kleine) lens erbij...maar bijvoorbeeld een A900, 70-400G, 24-70 en flash...dat gaat krap worden.
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
                  X