Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief nikon d90

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Statief nikon d90

Hoi allemaal,
    Ik heb nu ongeveer 2 maanden de nikon d90 in huis en ben er erg blij mee! Maar nu wil ik er graag een statief bij, want mn goede ideeen worden verprutst omdat ik geen vaste hand heb.
    Nu heb ik totaal geen idee waar ik op moet letten!
    Kan iemand me zeggen waar ik wat info kan vinden of me iets vertellen?? Daar zou ik erg blij mee zijn

Groetjes Annewil

Re: Statief nikon d90

Post eens zo'n 'mislukte' foto(met exif), misschien is er een andere manier om het op te lossen.

Statief->goedkoop=duurkoop.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

sorry ik weet niet hoe dat moet.
      (jaja komt lekker slim over, ik weet het)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door annewil Bekijk bericht
        sorry ik weet niet hoe dat moet.
        (jaja komt lekker slim over, ik weet het)
        Klik even op de helpdeck, daar vind je hoe je een foto post.
        Maar een statief is zeker altijd handig en soms zelfs wenselijk, zeker bij langere sluitertijden.
        Als je een statief wil kopen, let dan vooral op het gewicht van je toestel + objectief. Je statief moet tenslotte alles kunnen dragen. Als je en je gaat er regelmatig me op stap let dan ook een beetje op het gewicht van het statief en bolkop. Jij moet het tenslotte overal mee naartoe dragen.
        Denk er ook aan, dat je in de toekomst misschien met zwaardere objectieven gaat werken, of dat je aan macro fotografie gaat doen, en dat je heel dicht bij de grond foto’s gaat schieten, het zou zonde zijn moest je dan weer een nieuw statief kopen.
        Als je op deze website in search “statief” ingeeft, krijg je een heel deel informatie.

Veel succes met je zoektocht.

Comment

Zelf heb ik een Feisol CT 3402(carbon) met een Manfrotto balhoofd 486RC2 en dat weegt iets van 1,7kg en is lekker kort(4 delen) en de poten kunnen wijd om een laag standpunt te hebben. Hier staat een D700+ 70-200 op.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

een goed statief zal snel 200 à 300 euro kosten!
            duurder kan ook, goedkoper ook maar zou ik niet doen.

maar idd post es een foto en mss is't nog nie nodig.
            hoe post ik? (klik)
            nikon stuff

Comment

Een statief is eigenlijk altijd wel eens handig.
              Een miskoop zal het nooit zijn.

Succes!

Comment

Hoi,

Heb zelf ook nog niet zo lang een D90. Twee weken heb ik dit statief aangeschaft; Manfrotto 055XDB / 804 RC2 Statief Combi
                Prijs/kwaliteit een heel goed statief en weegt 2.1kg. Prijs draait rond de 150 euro maar je krijgt waar voor je geld, voor mij zeker geen miskoop geweest.

Grtjs
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
                X